Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@17:56:01 GMT

چیزهایی که نباید به دیگران بگویید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۱۶۸

بعضی از حرف‌ها و صحبت‌هایی را باید برای خود نگه داشت و بـه هیچ عنوان نباید بـه کسی گفت. ناطقان: بـه گفته محققان، بعضی از حرف‌ها و صحبت‌هایی را کـه در مغزتان مرور می‌شود یا مثل جرقه‌ای بـه‌یک‌باره بـه ذهنتان خطور می‌کند باید یک جایی یادداشت کنید برای خودتان و بـه هیچ عنوان نباید بـه کسی بگویید.
چیزهایی که نباید به دیگران بگویید

افراد موفق همیشه ناگفته‌هایی را با دیگران دارند که آن‌ها را راز مهم زندگی خود می‌دانند، این رازهای مهم صحبت‌های خاصی نیستند بلکه حرفهایی هستند که شما بسیار با دوستانتان می‌گویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صحبت در مورد زندگی شخصی

زندگی شخصی شـما هیچ ربطی بـه فرد دیگری ندارد و صحبت کردن درباره مسائل زندگی‌تان باعث می‌شود شـما را انتقاد و قضاوت کنند. در انتخاب‌هایی کـه در زندگی‌تان می‌کنید باید بـه خودتان توجه داشته باشید. زیرا این کار شـما را از نظرات غیر ضروری دیگران حفظ می‌کند کـه می‌تواند خشن و ناملایم باشد.

جنبه‌های مشخصی از زندگی خود را بـه عنوان راز نگه دارید و همه‌ جزئیات رابطه و زندگی شخصی خود را با دیگران در میان نگذارید. این کار باعث می‌شود کـه شـما بـه عنوان یک فرد بسیار ساده و شایسته احترام بسیار بیشتری نسبت بـه کسانی کـه همه‌ چیز را درباره‌ عادات خوب و بد می‌گویند داشته باشید.

چیزهایی که نباید به دیگران بگویید
اقدامات جسورانه و خیرخواهانه از چیزهایی که نباید به دیگران بگویید

بـه اشتراک گذاشتن عمدی کارهای خیریه با دیگران می‌تواند خودخواهانه باشد و باید از آن اجتناب شود. کمک کردنتان بـه دیگران یک راز نیست، اما نباید اخبار جهانی شود. همین مساله برای شجاعت صدق می‌کند. ما هر روز با چالش‌هایی روبـه‌رو می‌شویم و دستاوردهای شـما در این مبارزه‌ها باید بـه‌طور مناسب اجر داده شود.

توجه بـه ستایش و قدردانی دیگران باعث می‌شود کـه بـه نظر بزرگ برسید. اقدامات شجاعانه برای دیگران هستند تا بـه شهامت فکر کنند، در غیر این صورت، آن‌ها همه‌ این شجاعت‌ها را ندارند. برای اینکه شناخت بهتری از خود داشته باشید به مطلب اگر این ویژگی‌ها را دارید، درون‌گرا هستید سر بزنید.
مسائل خانوادگی

همه‌ خانواده‌ها ناراحتی دارند و باید تحمل کنند. با این حال، این چیزی نیست کـه شـما باید بـه دنیا بگویید. واضح اسـت اگر چیزی اشتباه وجود دارد، گفتن آن بـه دوستان نزدیک و همسر می‌تواند بـه کاهش بار آن کمک کند با این حال، گفتن آن بـه کل دنیا می‌تواند باعث بی‌احترامی شود و راه را برای قضاوت خانواده باز می‌کند. همیشه بهتر اسـت کـه مسائل خود را بـه طور خصوصی و بـه درستی با خانواده و آن‌هایی کـه دوست دارید حل کنید.

چیزهایی که نباید به دیگران بگویید
هدف‌های شما از چیزهایی که نباید به دیگران بگویید

نگه داشتن اهدافتان در واقع می‌تواند باعث شود کـه احتمال بیشتری بـه دستیابی به آن داشته باشید. مطالعات بر روی تنظیم هدف نشان داده‌اند کـه تعریف کردن اهدافتان و تحسین شدن برای آن باعث می‌شود کـه مغز اندورفین تولید کند و بـه هدف برسید. این باعث می‌شود احساس کنید کـه بـه چیزی دست پیدا کرده‌اید، بنابراین در طولانی مدت برای رسیدن بـه هدف تلاش نمی‌کنید.
مسائل مالی

همه‌ دوست دارند چیزهای خوب داشته باشند و اگر ما همه‌ چیزهای خوبی را کـه داریم با دیگران بـه اشتراک بگذاریم حسادت آن‌ها را برانگیخته می‌کنیم. نگه داشتن دستاوردهای مادی‌تان بـه شـما این امکان را می‌دهد کـه به راحتی از آن‌ها بهره ببرید. همچنین فردی متواضع و دوست داشتنی بـه‌نظر بیایید. برچسب ها: حرف ها ، دیگران ، زندگی شخصی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حرف ها دیگران زندگی شخصی داشته باشید باعث می شود باید بـه شود کـه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی سالم طول عمر را پنج سال افزایش می‌دهد

ایتنا - دانشمندان دریافته‌اند نقش و اهمیت زندگی سالم از ژن‌هایی که سبب می‌شوند برخی عمر کوتاه‌تر داشته باشند بیشتر است و کمک می‌کند عمرشان پنج سال طولانی‌تر شود.
مختصصان برای اولین بار در پژوهشی بررسی کردند به‌رغم تاثیر شگرف ژنتیک، ورزش، برنامه غذایی سالم، خواب کافی و مصرف نکردن دخانیات چگونه می‌تواند احتمال بقا را افزایش دهد.

در این پژوهش ۳۵۳ هزار و ۷۴۲ نفر از بیوبانک (Biobank ـ بانک زیستی) بریتانیا بررسی شدند و داده‌ها نشان داد کسانی که از لحاظ ژنتیکی احتمال دارد عمر کوتاه‌‌تری داشته باشند در مقایسه با کسانی که خطر ژنتیکی‌ کمتری دارند، فارغ از سبک زندگی‌شان، ۲۱ درصد بیشتر در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دارند.

در این بین، احتمال مرگ زودهنگام افراد دارای سبک زندگی ناسالم، فارغ از احتمال خطر ژنتیکی‌شان، ۷۸ درصد بیشتر است.

یافته‌های این پژوهش همچنین نشان داد که دارا بودن سبک زندگی ناسالم همراه با ژن‌های طول عمر کوتاه‌تر خطر مرگ زودهنگام را در مقایسه با کسانی که از لحاظ ژنی خوش‌شانس‌تر بوده‌اند و سبک زندگی سالمی دارند، بیش از دو برابر افزایش می‌دهد.

با وجود این، پژوهشگران دریافتند به نظر می‌رسد افراد تا حدی روی طول عمرشان کنترل دارند.

یافته‌های آن‌ها نشان داد که سبک زندگی مطلوب ممکن است خطر ژنتیکی طول عمر کوتاه‌تر یا مرگ ناهنگام را حدود ۶۲ درصد تعدیل کند.

آن‌ها گفتند: «شرکت‌کنندگان دارای خطر ژنتیکی بالا با سبک زندگی مطلوب می‌توانند طول عمرشان را در سن ۴۰ سالگی حدود ۵.۲۲ سال افزایش دهند.»

بر اساس یافته‌ها، «ترکیب سبک زندگی مطلوب» برای عمر طولانی‌تر عبارت است از «هرگز سیگار نکشیدن، فعالیت جسمی منظم، مدت خواب کافی، و برنامه غذایی سالم».

این پژوهش که در نشریه پزشکی بریتانیایی طب مبتنی بر شواهد (BMJ Evidence Based Medicine) منتشر شده است، داده‌های افراد را به‌مدت ۱۳ سال دنبال کرده بود، و در این مدت ۲۴ هزار و ۲۳۹ مرگ رخ داد.

افراد از لحاظ تاثیر ژنتیک بر طول عمر به سه گروه طولانی (۲۰.۱ درصد)، متوسط (۶۰.۱ درصد) و کوتاه (۱۹.۸ درصد) و سه گروه امتیاز سبک زندگی مطلوب (۲۳.۱ درصد)، متوسط (۵۵.۶ درصد)، و نامطلوب (۲۱.۳ درصد) تقسیم شدند.

پژوهشگران با استفاده از امتیاز خطر چندژنی، متغیرهای ژنتیکی متعدد را بررسی کردند تا زمینه ژنتیکی کلی فرد برای عمر طولانی‌تر یا کوتاه‌تر را مشخص کنند.

سایر امتیازها بر مبنای بررسی مصرف دخانیات، نوشیدن الکل، ورزش، شرایط جسمی، برنامه غذایی سالم و خواب بود.

پژوهشگران این تحقیق متشکل از کارکنان دانشکده پزشکی دانشگاه ژجیانگ چین و دانشگاه ادینبرو بودند.

آن‌ها گفتند: «این پژوهش نقش محوری سبک زندگی سالم در کم کردن تاثیر عوامل ژنتیکی بر کاهش طول عمر را روشن می‌کند.»

«سیاست‌های سلامت عمومی برای بهبود سبک زندگی سالم مکملی موثر در کنار مراقبت‌های بهداشتی مرسوم است و از تاثیر عوامل ژنتیک بر طول عمر انسان می‌کاهد.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک کاندیدای انتخابات از ذوالنور/ حواست هست که خودت را زیر سوال می‌بری؟/ قالیباف شانس اول ریاست مجلس است
  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • تمام چیزهایی که برای سفر با موتور سیکلت نیاز دارید.
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • زندگی سالم طول عمر را پنج سال افزایش می‌دهد
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!