Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت خدمات شهری شهرداری اندیشه از رفع نواقص ، ترمیم ، بازسازی و مرمت پل های هوایی فاز ٢ این شهر خبر داد. ‌

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مرتضی نوری اصل  در این خصوص گفت : با توجه به گزارشات همکاران و شهروندان در خصوص سرقت مخافظ ها و نرده های پل های هوایی که برای چهارمین بار اتفاق می افتاد ، معاونت خدمات شهری شهرداری اندیشه در راستای ماموریت‌های محوله و تعمیر و نگهداری امکانات شهری اقدام به بازسازی و جوشکاری مجدد پل های هوایی و نرده های محافظ در سطح فاز دوم اقدام نمود 

وی ادامه داد : متاسفانه علیرغم کوشش همکاران و اقدامات بازدارنده مجددا شاهد سرقت اقلام و نرده هاو محافظ های پل ها هستیم و از مردم شریف شهر اندیشه درخواست می کنیم به محض مشاهده متخلفین در این خصوص سریعا مراتب را به شماره ١٣٧ اعلام نمایند تا همکارانم به سرعت از آسیب رسیدن به اموال عمومی ممانعت بعمل آورند

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پل های هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان