Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:19:53 GMT

مسئولین از ورزش بانوان حمایت جدی کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۵۵۱

مسئولین از ورزش بانوان حمایت جدی کنند

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:خوشبختانه ورزش بانوان سیر خوبی به خود گرفته است و اعتقاد دارم بانوان هرمزگان نقش خود را در حوزه ورزش کشود ثابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و تشکل‌های جوانان، با بیان اینکه از دوران کودکی به ورزش علاقه‌مند بودم، اظهارداشت: مهم‌ترین دغدغه حضرت آقا (مدظله‌العالی) و بنده، نسل جوان و بالندگی آن‌هاست چراکه اعتقاد دارم هیچ موضوعی پر اهمیت‌تر از جوانان به خصوص در حوزه گام دوم انقلاب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه امیدوارم در دولت جدید بتوانیم بخشی از خلاء استان در حوزه زیرساختی ورزش را پر کنیم، عنوان کرد: بسیاری از استان‌ها در حوزه زیرساختی جلوتر از هرمزگان هستند و هرمزگان نیازمند تلاش مضاعف برای جبران این کمبود است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی باید به حوزه ورزش و جوانان تخصیصی یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت گسترش سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان، ابراز کرد: ظرفیت برای جوانان و کار جوانان بسیار فراوان است که باید نهایت استفاده را از آن برد که این مهم از طریق گسترش، شناسایی و احصاء سازمان‌های مردم نهاد محقق می‌شود.

وی با با بیان اینکه در حوزه سمن‌ها نباید تنها به ثبت و آثار بسنده شود، خاطرنشان کرد: باید به سمن‌های ثبت شده نظارت شود و حمایت‌ و ساماندهی لازم این حوزه در دستور کار باشد تا اثر بخشی مورد نظر محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: سمن‌ها باید جریان بالنده و پرنشاط در استان هرمزگان را گسترش دهند که امری بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به ایجاد توازن میان حوزه ورزش و جوانان، تشریح کرد: باید در راستای برقراری توازن میان حوزه ورزش و جوانان خلاء‌های موجود را پر کرد.

وی با بیان اینکه استان‌های جنوبی مهد ورزش هستند، عنوان کرد: استان هرمزگان باید بتواند خود را به سطح استان‌های جنوبی و همجوار برساند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه ورزش‌های رزمی دارد، تصریح کرد: اگر در حوزه ورزش‌های رزمی سرمایه‌گذاری انجام شود، هرمزگان در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اهمیت قدردانی از پیشکسوتان ورزش، ابراز کرد: اگر خدای ناکرده پیشکسوتان را فراموش کنیم به حوزه ورزش لطمه وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همواره اعتقاد دارم که ترکیبی از پیشکسوتان و جوانان می‌تواند آینده ورزش استان را شکل دهند، چراکه معتقدم این ۲ مکمل یکدیگر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تاکید بر حمایت از ورزش بانوان استان هرمزگان، گفت: خوشبختانه ورزش بانوان سیر خوبی به خود گرفته است و اعتقاد دارم بانوان هرمزگان نقش خود را در حوزه ورزش کشود ثابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت ترویج و تقویت ورزش‌های زورخانه‌ای، تشریح کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای برای تقویت روحیه جوانمردی و جوانی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ورزش و جوانان حوزه ورزش ورزش بانوان اعتقاد دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود