Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@21:50:03 GMT

چه خوب شد نماد سرخابی‌ها در بورس متوقف است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۷۴۰

چه خوب شد نماد سرخابی‌ها در بورس متوقف است

خصوصی‌سازی یک فرآیند است که فروش سهام بخش کوچکی از آن بوده و برای اثرگذار بر اقتصاد و باشگاه‌هانیاز به اصلاح ساختار بنگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی هم دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایران اکونومیست، فرض کنید نماد دو باشگاه استقلال و پسپولیس در بازار سرمایه باز است و در حال معامله و دادوستد.

شب گذشته خبر می‌رسد مبنی بر این که رای پرونده مطالبات مربی ایتالیایی توسط دادگاه عالی ورزش صادر و محکومیت سنگین استقلال با پرداخت 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیون دلار، مورد تایید قرار گرفت.

چه اتفاقی می‌افت، صف فروش سنگین و توقف طولانی مدت نماد باشگاه استقلال برای شفاف‌سازی.

این تنها بخشی کوچک از مصائب حضور سرخابی‌ها در بازار سرمایه خواهد بود، بازاری که تنها نورافکن بر شرکت‌ها و باشگاه‌ها است و به خودی خود نمی‌تواند درمان دردهای اقتصاد و ورزش کشور باشد.

خصوصی‌سازی یک فرآیند است که فروش سهام بخش کوچکی از آن بوده و برای اثرگذار بر اقتصاد و باشگاه‌هانیاز به اصلاح ساختار بنگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی هم دارد.

به هر حال با تمام انتقاداتی که به تداوم بسته بودن نماد سرخابی‌ها در تالار شیشه‌ای وجود دارد، فعلا خدا را شکر که نماد استقلال و پرسپولیس در فرابورس بسته است!

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند