Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:48:23 GMT

مشاهده و شناسایی یک ویروس در فاضلاب‌های نیویورک

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۸۴۵

مشاهده و شناسایی یک ویروس در فاضلاب‌های نیویورک

به گزارش خبرآنلاین، مقامات بهداشت اعلام کردند که وجود ویروس فلج اطفال در فاضلاب شهر، نشان‌دهنده گردش بومی ویروس است. مقامات از والدین خواستند تا فرزندان خود را در برابر این بیماری کشنده، واکسینه کنند.

وزارت بهداشت نیویورک اعلام کرد که اولین مورد، در شهر نیویورک پس از اکتشافات اخیر در سایر نقاط این ایالت، گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس قبلاً در دو شهرستان دیگر نیویورک کشف شده بود.

دکتر اشوین واسان، از مدیران ارشد بهداشت عمومی شهر نیویورک، گفت: «خطر برای ساکنان نیویورک جدی است، اما راه دفاع و محافظت در برابر ویروس بسیار ساده است؛ در برابر فلج اطفال واکسینه شوید. با شیوع فلج اطفال در جوامع ما، هیچ چیز ضروری‌تر از واکسینه کردن کودکانمان برای حفظ سلامتشان در برابر این ویروس نیست، و اگر بزرگسالانی هم هستند که هنوز واکسینه نشده‌اند یا مراحل واکسیناسیون را کامل طی نکرده‌اند، بهتر است هرچه زودتر اقدام کنند».

موارد دیگر فلج اطفال قبلاً در شهرستان‌های اورنج و راکلند شناسایی شده بود. همچنین وزارت بهداشت اعلام کرد که کمتر از 70 درصد کودکان در برخی از محله‌های شهر نیویورک علیه فلج اطفال واکسینه شده‌اند.

دکتر خوزه آر. رومرو، مدیر مرکز ملی ایمن‌سازی و بیماری‌های تنفسی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، گفت: «فلج اطفال بی سر و صدا گسترش می‌یابد، و این احتمال وجود دارد که افراد زیادی در جامعه مبتلا به این بیماری شوند؛ همین مسئله دلیل دیگری بر اهمیت اهمیت واکسیناسیون است».

منابع: apnews ، upi / مترجم: الهه جعفرزاده

کد خبر 1662195

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیویورک بیماری عفونی ویروس فلج اطفال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)