Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@09:44:27 GMT

مقاومت رمز پیروزی امت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۹۵۹

مقاومت رمز پیروزی امت اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم حسینی کارشناس دینی و استاد حوزه عملیه قم در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، در ارتباط با روز مقاومت اسلامی، مقاومت را رمز پیروزی و فتوحات امت اسلامی دانست و اظهار داشت: در سال های گذشته که کشورهای مختلف درگیر جنگ بودند و ایمان قوی و هدف واحدی وجود نداشت، پیشرفتی حاصل نمی شد؛ جبهه مقاوت که شکل گرفت سید حسن نصرالله و امثالهم و مسلمانانی که پیرو خط امام و پیرو ولایت بودند، با اتکا به حضرت حق پیش رفتند و در مراحل مختلف فتوحات زیادی نصیبشان شد که موجب گشت اسرائیل به ذلت کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اسرائیل دشمن مشترک مسلمانان و بلکه تمام مستضعفین جهان است؛ خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: "لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ" مراد از یهود و نصاری کسانی نیستند که پیرو حضرت موسی و عیسی علیه السلام هستند، بلکه مراد از آن تشکل هایی است که با هم همدست می شوند و بر علیه مستضعفین بر میخیزند.

وی ادامه داد: مراد از یهود در این آیه که می فرماید: "لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ" همان تشکل های بهودی هستند که در قرن اخیر در سرزمین فلسطین شکل گرفت.

وی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل از اهداف خود بازمانده اند و نقشه های جدیدی را در منطقه دنبال می کنند و به همین جهت اهمیت توجه به مسئله مقاومت بیشتر نمایان می گردد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم به لطف الهی و اتحاد مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت انشاءالله اسرائیل نابود شود و فلسطینیان به سرزمین خودشان بازگردند، زیرا که وعده الهی تحقق می یابد.


انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟