Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین از سازمان بازرسی کل کشور، در پی تأخیر بیش از ۱۰ ساعت چندین پرواز تهران- بغداد و تهران – نجف شرکت آتا که با سرگردانی مسافران در فرودگاه بغداد و فرودگاه امام خمینی(ره) و نجف همراه شد، سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

سیداکبر حسینی‌موخر در این زمینه اظهار داشت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ساعت پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ مرداد) و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقرر شد شرکت هواپیمایی آتا علاوه بر بازگرداندن ۳۰ درصد مبلغ بلیت به عنوان جریمه، به همه مسافران یک بلیت رایگان یکطرفه سفر مشهد هدیه دهد همچنین مقرر شد مجوزهای پرواز خارجی شرکت هواپیمایی آتا نیز مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرد.

حسینی موخر تاکید کرد: با عوامل این شرکت که در برخورد با مسافران وظایف قانونی خود را عمل نکرده‌اند، برخورد انضباطی انجام می‌شود.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به مسافران هوایی نیز اطمینان داد که سازمان بازرسی مدافع حقوق آنها بوده و رعایت حقوق مسافر را در پروازهای داخلی و خارجی از سازمان هواپیمایی و شرکت‌ها مطالبه می‌کند.

حسینی موخر در نهایت از همه شرکت‌های هواپیمایی خواست تا با رعایت حقوق مسافر نسبت به بازگرداندن اعتماد به این صنعت نهایت تلاش خود را انجام دهند.

بنا به این گزارش، پرواز تهران-نجف که قرار بود ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۱۹ مرداد از فرودگاه امام خمینی به نجف انجام شود، بعد از ۱۳ ساعت تاخیر پنج شنبه ۲۰مرداد ساعت ۱۱:۲۱ انجام و مسافران با تحمل ۱۳ ساعت تاخیر به نجف اعزام شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان بازرسی تخلفات شرکت هواپیمایی آتا شرکت هواپیمایی آتا سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند