Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریاچه آزادی تهران از امروز ۲۴ مرداد میزبان دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، ۱۲ پاروزن به دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان دعوت شدند. این اردو یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ است که از ۲۴ مرداد در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، فرزین رضایی و هما خاتمی کمک مربیان، سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان، محمد فشی مشاور بدنساز بانوان و مینا خنتان و میلاد اسماعیلی روانشاسان اعضای کادر فنی این تیم هستند. فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، نازنین ملائی از گیلان و کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا از همدان در بخش بانوان و میلاد الهوردیان از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی از تهران، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی روئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد