Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:18:53 GMT

معرفی مک بوک ایر M2

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۲۷۶۳

معرفی مک بوک ایر M2

حتما بارها نام اپل را شنیده‌اید و می‌دانید که لپ‌تاپ های اپل همواره جزو پر طرفدارترین محصولات این شرکت هستند. مک بوک ایر همان محصولی است که از لحاظ طراحی، ظرافت، قدرت و سرعت تجربه بی‌نظیری به کاربر می‌دهد. حالا مک بوک ایر اولین لپ تاپ مجهز به تراشه جدید M2 است و ما شاهد محصولی قدرتمند هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سافتپل، فروشگاه اینترنتی سافتپل در ادامه اطلاعاتی را در مورد تراشه قدرتمند و پرسرعت M2 در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید تا قبل از خرید مک بوک ایر M2، بیشتر در مورد آن بدانید.

پردازنده M2

تراشه M2 از سیلیکون سفارشی ARM استفاده می‌کند. این پردازنده 25 درصد پرسرعت‌تر از پردازنده اصلی M1 است. پردازنده گرافیکی نیز می‌تواند 35 درصد سریع‌تر عمل کند. اپل از هسته‌های عملکرد و کارایی جدید در این تراشه استفاده کرده است. چهار هسته با کارایی بالا کنار چهار هسته با عملکرد بالا همراه با حافظه مشترک 16 مگابایتی در هسته‌ها و حافظه مشترک 4 مگابایتی در هسته‌های کارآمد وجود دارد.

پردازنده گرافیکی ده هسته‌ای است که دو هسته بیشتر از تراشه M1 اصلی می‌باشد. عملکرد گرافیکی با کش بزرگ‌تر و پهنای باند بیشتر افزایش یافته است. پهنای باند حافظه 100 گیگابایت بر ثانیه است و دارای 24 گیگابایت حافظه یک‌پارچه دارد که نسبت به پهنای باند نسخه قبلی 50 درصد افزایش داشته است. این چیپست  دارای یک موتور رسانه‌ای به‌روز رسانی شده است که از ویدئوها 8K H.264 و HEVC پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی دستگاه شما قادر خواهد بود که چندین استریم ویدئوی 4K و 8K همزمان با هم پخش کند.

مک بوک ایر 2022

احتمالا اولین سوالی که برایتان در مورد این محصول پیش می‌آید، قیمت آن است. قیمت مک بوک ایر M2 نسبت به نسل قبلی خود 200 دلار گران‌تر است و با قیمت پایه هزار و 199 دلار عرضه می‌شود. اگر بخواهید از عملکرد و سرعت آن بدانید باید بگوییم که در حالت کلی این محصول نسبت به نسل قبلی خود 40 درصد سریع‌تر است و عملکرد بهتری دارد. اگر قصد مشاهده قیمت مک بوک را دارید، سافتپل در کنار شما خواهد بود.

طراحی MacBook Air 2022

در طراحی مک بوک ایر 2022 باید گفت که ضخامت آن از 11.3 میلی متر تجاوز نمی‌کند. وزن این محصول نیز حدود 1.2 کیلوگرم است. اما این مدل MacBook  در چه رنگ‌هایی عرضه خواهد شد؟ شرکت اپل برای کاربران مک بوک ایر نسل جدید رنگ‌های نقره‌ای، استارلایت یا بژ، میدنایت یا مشکی ذغالی و البته خاکستری را عرضه خواهد کرد. برای این‌که این محصول دارای هارمونی رنگ بی‌نظیری باشد، سیم و کابل شارژ نیز هم رنگ با بدنه عرضه خواهد شد. در طراحی این دستگاه از بریدگی یا تاچ که برای کم کردن حاشیه صفحه نمایش است، استفاده شده است.

شارژر و باتری

مک بوک ایر با تراشه M2 دارای شارژر و باتری جدیدی است. این گونه کاربر با محصولی مواجه می‌شود که سرعت شارژ بسیار بیشتری دارد. گفته می‌شود سرعت شارژ این نوع MacBook پنج برابر بیشتر از مک بوک‌های اینتل است. باتری این محصول نیز در 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ خواهد شد. وقتی که باتری دستگاه کامل باشد، می‌تواند حدود هشت ساعت به صورت ممتد ویدئو پخش کند.

نمایشگر مک بوک ایر 2022

مک بوک ایر 2022 دارای نمایشگر 13.6 اینچی است. این نمایشگر برای نخستین بار به فناوری Liquid Retina Display مجهز شده است. حداکثر روشنایی این محصول به 500 نیت می‌رسد. حالا نسل جدید مک بوک ایر به جای 12 میلیون رنگ می ‌واند یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

پورت‌های مک بوک Air 2022

مک بوک ایر 2022 دارای درگاه USB نسل چهار است. این دستگاه دارای درگاه Thunderbolt 3 نیز می‌باشد. در نسل قبل ما شاهد دو درگاه USB تایپ C بودیم اما در این مک بوک جدید، جک هدفون را داریم. حسگر Touch ID که برای احراز هویت است، بالای صفحه کلید در گوشه سمت راست قرار خواهد داشت.

مقایسه مک بوک ایر M1 با M2

پردازنده گرافیکی مک بوک ایر نسل جدید هشت و ده هسته‌ای است اما نسل قبلی هشت هسته‌ای می‌باشد. حافظه موقت مک بوک M2 هشت، شانزده و بیست و چهار گیگابایتی است. مک بوک ایر M1 هشت گیگابایتی می‌باشد. فضای ذخیره سازی مک بوک ایر نسل جدید 256، 512 گیگابایت، یک و دو ترابایتی است اما این حافظه ذخیره‌سازی در نسل قبلی 512 گیگابایتی می‌باشد. نمایشگر مک بوک ایر 2022 یک میلیارد رنگ دارد و 13.6 اینچی است در حالی که مک بوک ایر نسل قبلی دارای نمایشگر 13.3 اینچی با 16 میلیون رنگ است. وزن MacBook M2 حدود1.2  کیلوگرم است و محصول نسل قبلی 1.4 کیلوگرم وزن دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه انواع مک بوک به فروشگاه اینترنتی https://softpple.com  مراجعه کنید و از کارشناسان راهنمایی بخواهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مک بوک ایر مک بوک ایر m2 مک بوک مک بوک ایر نسل مک بوک ایر 2022 نسل قبلی نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید حجازی  یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی  مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود  و  نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد. 

سردار اشتری ادامه داد: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیروها  و هر پست ها و مسئولیت هایی  که داشت از آنها  سرافراز  بیرون آمد. 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت،  افزود: سردار حجازی دارای ایده  و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت ها نیز توجه و به ساختارها عمق بخشی می کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار  توانمند بود و  در  رشد و تربیت مدیران و فرماندهان  نقش موثری داشت.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در  مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص  بود،  تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مدیون مجاهدت های شهدا هستیم،  خاطرنشان  کرد: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای