Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:44:36 GMT

توقیف خودور پژو ۴۰۵ با ۹ میلیارد پارچه قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۲۸۳۰

توقیف خودور پژو ۴۰۵ با ۹ میلیارد پارچه قاچاق

رییس پلیس استان خوزستان از کشف 62 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 17 شهرستان اهواز، با کار گسترده اطلاعاتی پس از کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل کالای قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازرسی از بار خودروی توقیفی 62 طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش بار مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر که به همراه خودروی توقیفی و محموله قاچاق برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

صالحی در پایان قاچاق را یکی از معضل های اقتصادی جامعه بر شمرد و بیان کرد: پلیس در رابطه با قاچاق هیچ مماشاتی با قاچاقچیان نخواهد کرد و با افرادی که مبادرت به قاچاق می کنند به سختی برخورد خواهد شد./انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز پلیس ماموران انتظامی کلانتری کنترل شناسایی توقیف دستگاه خودرو پژو 405 کالا قاچاق بازرسی پارچه مجوز گمرکی کشف انتظامی استان خوزستان کارشناسان دستگیر محموله مبارزه ارز معضل اقتصادی جامعه قاچاق کالا پارچه قاچاق برنا خوزستان کشف و دستگیری پلیس انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر