Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدامین شکری روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: دشتیاری دارای ۱۶۴ روستا با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت است که عمده‌ترین مشکلات مردم در حوزه آبرسانی، راه روستایی و نبود پل و ابنیه فنی، عدم اجرای طرح هادی روستایی، عدم لایروبی بنادر صیادی بویژه بندر بریس است که نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲ تانکر آبرسانی در حوزه دشتیاری با توجه به حجم وسیع و طولانی بودن مسیر روستاها و مکان حمل آب عملا به هر نفر در شبانه‌روز حدود ۶ لیتر آب تحویل می‌دهند که این مقدار به هیچ وجه کافی نیست و نیاز است سهمیه آب افزایش پیدا کند.

فرماندار دشتیاری تامین آب آشامیدنی و کشاورزی از جمله تکمیل خط انتقال آب از سد پیشین به شیرگوار و اراضی ۶ هزار هکتاری باهوکلات را خواستار شد و گفت: امیدواریم طرح‌های آبرسانی روستاهای دشتیاری هر چه سریعتر تکمیل و تمامی روستاها از آب آشامیدنی پایدار بهره مند و تانکرها جمع‌آوری شود.

وی بر حل مشکلات و زیرساخت‌های مرز ریمدان همچون دوبانده شدن جاده ۱۴۰ کیلومتری چابهار- ریمدان، آبرسانی، پایدار شدن اینترنت و تلفن، امکانات رفاهی و تمام زیرساخت‌های گمرک و چارت اداری و تشکیلاتی تاکید و تصریح کرد: مرز ریمدان فواید زیادی برای مردم منطقه دارد و می‌تواند مشکلات اشتغال را مرتفع کند.

شکری از صدور سند اراضی گردشگری دماغه بریس انتقاد کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود زیرساخت‌های گردشگری برای استقبال و پذیرایی و اسکان گردشگران توسط بخش خصوصی و حمایت‌های دولت آماده شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار آبرسانی سیستان و بلوچستان چابهار آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی صبح چهارشنبه در رفع مشکلات حدنگاری در شهرستان گرمی اظهار کرد: با افزایش ۴۵ درصدی صدور اسناد تک برگی برای زمین های زراعی در سال جدید شاهد ارتقای عملکرد در این بخش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه تحول و تعالی قضائیه و رفع مشکلات اولویت دار در زمینه حدنگاری اراضی کشاورزی و آخرین وضعیت حدنگاری اراضی زراعی در شهرستان گرمی جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور مسئولان و مدیران برگزار شد تا مسایل و مشکلات در این زمینه حل و فصل شود.

معاون قضایی دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به اولویت اجرای قانون حدنگاری در دستگاه قضایی و اهتمام به اجرای دقیق و کامل آن تصریح کرد: اجرای قانون حدنگاری و تثبیت مالکیت از طرفی سبب شفافیت شده و از بروز فساد و وقوع جرم پیشگیری می کند و از طرفی نیز در کاهش اختلافات ملکی و میزان ورودی پرونده ها به محاکم بسیار موثر است.

خدادادی بیان کرد: این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال تا حصول اهداف نهایی به جد پی گیری می شود.

وی افزود: در سایه ایجاد همکاری و هماهنگی مابین دستگاه های مرتبط پیشرفت های خوبی در موضوعات مختلف از جمله صدور اسناد زراعی محقق شده است به طوری که در سال گذشته به طور میانگین ۱۹ درصد اسناد رسمی صادر شده است که در سال جدید این رقم به ۳۰ درصد افزایش یافته است و تلاش می شود تا پایان سال جاری این رقم به ۴۵ درصد برسد.

جانشین رئیس کل دادگستری در شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: در شهرستان گرمی اراده جدی بین مسئولان شهرستانی برای اجرای کامل قانون حدنگاری وجود دارد و انتظار می رود در سایه هماهنگی لازم به هدف گذاری های ترسیم شده در راستای صدور اسناد زراعی در این شهرستان دست یابیم.

خدادادی بیان کرد: در خصوص بافت های مسکونی نیز تصمیمات لازم گرفته شده است به طوری که ۳ هزار و ۴۰۰ پرونده در این راستا در حال حاضر در حال رسیدگی است که هماهنگی لازم برای تسریع در صدور اسناد برای این زمین ها نیز انجام گرفته است.

وی گفت: مشکل عمده در تسریع در صدور اسناد زراعی کمبود نیروی انسانی واحد ثبتی و عدم وجود اداره ثبت در بخش انگوت است که این موضوع نیز در جلسات کمیته استانی مطرح می شود تا نسبت به رفع این مشکلات نیز اقدام لازم صورت گیرد.

کد خبر 6093934

دیگر خبرها

  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان