Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به برنامه مسابقات امروز امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌های خوشرنگ، باز هم پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری پس از کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که توانستیم با کسب مدال‌های خوب در بخش بانوان و مردان دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته روز شلوغی بود که خوشبختانه بیرانوند قهرمان این رقابت‌ها شد و نشان داد با این مدال آینده‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: ابریشم ارجمندخواه تمام تلاش خودش را کرد اما به عنوان چهارمی دست پیدا کرد. حسینی هم با طلای یک ضرب و برنز دو ضرب توانست در مجموع به برنز دست یابد. برای ما کسب مدال بانوان اهمیت زیادی دارد، بانوان ما استرس بالایی داشتند و این نشان می‌دهد باید بیشتر کار کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

انوشیروانی عنوان کرد: امروز هم روز شلوغی برای ماست و ۶ وزنه‌بردار باید روی تخته بروند. رقابت حساسی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم و فوق‌سنگین داریم‌. امیدوارم یوسفی هم بتواند در رقابتهای ۸۷+ کیلوگرم بانوان به مدال برسد.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: برای ما طنین‌انداز شدن سرود جمهوری اسلامی در سالن مسابقات اهمیت زیادی دارد. امروز در دو وزن شانس بیشتری برای کسب مدال داریم که امیدوارم بتوانیم با کسب مدال‌پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سجاد انوشیروانی تیم ملی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 847452 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش معلولان

دیگر خبرها

  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند