Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:44:59 GMT

هدیه ۴۰۰ هزار تومانی روز خبرنگار در حال واریز است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۰۷۳

هدیه ۴۰۰ هزار تومانی روز خبرنگار در حال واریز است

واریز هدیه روز خبرنگار برای خبرنگارانی که عضو صندوق بودند و همچنین خبرنگارانی که در صندوق اعتباری هنر عضویت ندارند، در حال انجام است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته در مراسم روز خبرنگار مبلغ 400 هزار تومان به عنوان هدیه روز خبرنگار برای خبرنگاران، عکاسان خبری و اصحاب رسانه حاضر در مراسم که کد هدیه را به سرشماره 500020202 ارسال کرده بودند، در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ برای افرادی که عضو صندوق اعتباری هنر هستند به هنرکارت ایشان واریز می‌شود که واریز این مبلغ از عصر روز گذشته آغاز شده و تا ظهر امروز ادامه دارد.

برای خبرنگارانی که در صندوق اعتباری هنر عضویت ندارند نیز روز گذشته از جانب معاونت مطبوعاتی پیامکی مبنی بر ارسال شماره شبا به سرشماره 500020202 ارسال شد که هنوز مبلغی برای این افراد واریز نشده اما برای این دسته از خبرنگاران نیز بنابر اعلام صندوق هنر، واریز مبلغ تا پایان امروز صورت می‌گیرد.

اعطای وام 50 میلیونی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران "اهالی خبر و رسانه" باید از امینت شغلی برخوردار باشند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ صندوق اعتباری هنر رسانه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ صندوق اعتباری هنر روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی