Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نبی‌الله شمسی فر اظهار کرد: شرکت مخابرات با ارائه خدمتی جدید در راستای کمک به بخش تولید و تسهیل در روند خدمات رسانی به صاحبان مشاغل و صنایع علاوه بر ثبت شماره تلفن ثابت، امکان ثبت شماره همراه صاحبان مشاغل را در سامانه ۱۱۸ فراهم کرده است.

وی افزود: مشترکان تجاری، صاحبان کالا و خدمات می توانند با مراجعه به مراکز امور مشترکان مخابرات و یا دفاتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت سراسر استان، با ارائه مدارک هویتی از جمله جواز کسب معتبر و کارت شناسایی، نسبت به ثبت شماره تلفن همراه و ثابت خود در سامانه ۱۱۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هزینه ثبت اطلاعات صاحبان مشاغل، صنوف و شرکت های تجاری در سامانه ۱۱۸ برروی صورتحساب تلفن ثابت آنان منظور خواهد شد و صاحبان مشاغلی که فاقد تلفن ثابت می باشند می‌توانند با پرداخت هزینه بصورت پیش پرداخت از این سرویس استفاده کنند.

بیش از ۶۲۰ هزار تلفن ثابت منصوبه در لرستان وجود دارد که تنها ۳۶۰ هزار مورد آن فعال است.

برچسب‌ها شرکت مخابرات ایران شرکت ارتباطات سیار ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران شرکت ارتباطات سیار ایران لرستان شرکت مخابرات ایران شرکت ارتباطات سیار ایران لرستان سامانه ۱۱۸ تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی