Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:58:19 GMT

رسمی؛ سیاوش یزدانی به استقلال برگشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۲۴۵

رسمی؛ سیاوش یزدانی به استقلال برگشت

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که زمستان سال گذشته برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شده بود، روز گذشته موفق شد کفالت پدرش را بگیرد و معافیت خود را دریافت کند.

یزدانی که یک فصل و نیم دیگر با استقلال قرارداد دارد، عملا بازیکن این تیم محسوب می شود و به همین خاطر برای پیگیری وضعیتش جلسه ای را با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار صمیمانه آجورلو از بازگشت یزدانی ابراز خوشحالی کرد و یزدانی هم از انگیزه فراوان خود برای حضور در استقلال گفت. بر این اساس بازگشت یزدانی به استقلال رسمی شد و طبق هماهنگی های انجام شده قرار است این مدافع باتجربه به زودی در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

یزدانی برای انجام مراحل اداری دریافت کارت معافیت خود از خدمت سربازی باید به انزلی برود و بعد از چند روز و پایان این اقدامات در بازگشت به تهران کارش را با آبی پوشان از سر خواهد گرفت.

نکته قابل توجه این است که با بازگشت یزدانی به استقلال، حالا نام یک بازیکن باید از فهرست تیم خارج شود و باید دید کدام بازیکن با نظر ساپینتو و مدیران باشگاه از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی آجورلو مدیرعامل نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد