Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:28:45 GMT

کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۲۸۳

کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ شهرستان اهواز، با کار اطلاعاتی پس از کنترل جاده‌های ارتباطی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۲ طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و ضبط کردند که کارشناسان ارزش بار مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار صالحی ادامه داد: در این راستا یک نفر دستگیر که به همراه خودروی توقیفی و محموله قاچاق برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان قاچاق را یکی از معضلات اقتصادی جامعه بر شمرد و گفت: پلیس در رابطه با قاچاق هیچ مماشاتی با قاچاقچیان نخواهد داشت و با افرادی که مبادرت به قاچاق می‌کنند به سختی برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان