Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:43:40 GMT

برپایی مراسم عزاداری محرم توسط کارکنان شرکت شهروند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۳۲۴

برپایی مراسم عزاداری محرم توسط کارکنان شرکت شهروند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان همزمان با ۲۳ مردادماه، مراسم عزاداری ویژه‌ای در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی با حضور داود قربانیان مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت شهروند برگزار شد.

در این مراسم ویژه که با اجتماع پرشور کارکنان شرکت شهروند برگزار شد، راه‌اندازی دسته عزاداری در خیابان‌های منتهی به فروشگاه شهروند بیهقی، دمام نوازی، اجرای مداحی، ایراد سخنرانی، اقامه نماز جماعت و توزیع غذای نذری از جمله برنامه‌های ویژه‌ای بود که انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در حاشیه این مراسم گفت: مجموعه شهروند یک خانواده ۲ هزار نفری با قدمتی نزدیک به ۳ دهه که با توجه به خدمات‌محور بودن فعالیت‌های این مجموعه، در تمام ایام هفته و حتی به صورت شبانه‌روزی، بعضاً مانع از حضور کارکنان این مجموعه در هیات‌ها و مراسم‌های مذهبی شده بود، برهمین اساس اقدام خودجوشی توسط کارکنان شهروند اعم از بسیج، تبلیغات و روابط عمومی صورت گرفت تا اجتماعی برای مراسم عزاداری امام حسین (ع) با حضور بخشی از خانواده بزرگ شهروند برگزار شود.

مدیرعامل شرکت شهروند ضمن اشاره به ایجاد وفاق بیشتر میان کارکنان از طریق برگزاری مراسم مذهبی بیان کرد: برپایی این هیات سبب توقف خدمات‌دهی و تعطیلی فروشگاه‌ها نشده است. با توجه به اینکه کارکنان شهروند به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند، حضور آنان به گونه‌ای برنامه ریزی شده که خدشه‌ای به کیفیت خدمات‌دهی به شهروندان و مشتریان مجموعه زنجیره‌ای شهروند وارد نشود.

گفتنی است در پایان مدیرعامل شرکت شهروند، با اشاره به خدمات‌دهی فروشگاه‌های شهروند در ایام محرم عنوان کرد: ایام عزاداری محرم از لحاظ خدمات‌رسانی، ایام بسیار شلوغی برای شهروند بود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند میزبان بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی در پروژه عطر سیب بود و توفیق تامین بخشی از ملزومات و مایحتاج هیات‌های امام حسین (ع) را داشت.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5563489

منبع: مهر

کلیدواژه: فروشگاه زنجیره ای فروشگاه شهروند مراسم عزاداری بازار تهران قیمت خرده فروشی قیمت مسکن قیمت گوشت قیمت خودرو قیمت مرغ کسب و کار گوشت قرمز شهر تهران خرید و فروش مسکن آپارتمان گوشت مرغ ساختمان سازی لوازم خانگی شرکت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود

محمدعلی سعیدی نژاد گفت: امام جعفر صادق (ع) چهار هزار شاگرد داشت و ۵۰ درصد از احادیث شیعه را آن حضرت بیان کرده اند، همانگونه که ۲۵درصد از روایات از امام باقر، پدر آن حضرت نقل شده است. یعنی ۷۵درصد احادیث ما از این دو امام نقل شده درحالی که ما برای شناخت امام صادق (ع) کم کار کرده ایم.

وی افزود: در راستای شناخت امام ششم طرح پیوند صادق از منازل و مدارس تا محله‌ها و مساجد اجرا می‌شود تا در روز شهادت امام صادق که تعطیل رسمی است، در‌های مدارس باز باشد و مراسم مختلف مانند عزاداری آن حضرت با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

سعیدی نژاد اضافه کرد: از ساعت ۱۱ دسته عزاداری از مدارسی که به مسجد نزدیک هستند، آغاز می‌شود و بعد از عزاداری نماز جماعت ظهر برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها از مدرسه پیام غدیر تهران آغاز می‌شود و در استان‌های دیگر مانند کرمانشاه، قزوین و لرستان شاهد برپایی چنین تجمعاتی خواهیم بود.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد برگزاری نماز جمعه برای برپایی هرچه بهتر این مراسم اعلام آمادگی کرده اند و در شبکه شاد برای دانش آموزان اطلاع رسانی انجام شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی پیام غدیر اضافه کرد: در کنار این مراسم دو برنامه فرهنگی نیز برگزار می‌شود که یکی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب پند‌های امام صادق نوشته مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی است و دیگری ارائه ۶ داستان در قالب کتاب صوتی است.

وی از برگزاری مراسمی دیگر در سالروز ولادت امام ششم خبر داد و گفت: هفدهم ربیع الاول مصادف با سالروز میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت است و کمتر به معرفت افزایی امام صادق پرداخته می‌شود. به همین منظور در ۱۷ ربیع نیز مراسم جشن آن حضرت در مدارس و مساجد برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین