Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل امور بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز با بیان اینکه این ا‌ستان دارای ۵۲۵۰ شهید و ۱۳ هزار جانباز ۱۳۲ شهید مدافع حرم است، گفت: ۱۹ رزمنده ‌استان البرز در اسارتگاه‌های عراق به شهادت رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سلیمان رستمیان صبح امروز در نشست خبری که با محوریت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: نقش رسانه در برنامه‌های دفاع مقدس و ایثارگران و آزادگان  تاثیرگذار  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان البرز در حوزه ایثار و آرمان‌های اسلام پیشتاز بوده است، افزود: البرز دارای 5250 شهید و 13 هزار جانباز  132 شهید مدافع حرم است که به عنوان سرمایه اجتماعی این استان تلقی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با بیان اینکه 26 مردادماه نخستین روز ورود آزادگان به کشور بوده است، عنوان کرد: 19 شهید از استان البرز  در اسارتگاه‌های عراق به شهادت رسیدند.

رستمیان با اشاره به اینکه ‌آزادگان در شرایط خاص در کشور زندگی می‌کنند و مکتبی که در آن پرورش پیدا کردند مکتب خاص و درست  بوده است، گفت: فرهنگی که در دفاع مقدس حاکم شد فرهنگ شهادت، دلیری و مردانگی بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت امروزمان را مدیون خون شهدا وازادگان و خانواده‌های آنها هستیم، عنوان کرد: امروز ما باید شناخت کامل از دوران دفاع مقدس داشته باشیم و آن را به نسل امروز و نسل‌های آینده معرفی کنیم زیرا‌ ما هر چه داریم از برکت آنها و نظام جمهوری اسلامی است.

رستمیان با بیان اینکه در زمان جنگ تمام دنیا  از همبستگی ما در مقابل دشمن شگفت‌زده شدند و تمام جوانان و مردان ما از پشت میزها و نیمکت‌های خود برای دفاع از کشور با هم همراه شدند, عنوان کرد: جانبازان و آزادگان  سال‌های سال است که درد و ناملایمتی‌ها را به جان خود خریدند تا ما بتوانیم در کشور به راحتی و با امنیت کامل زندگی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد