Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:41:31 GMT

آشنایی با انواع ابزار شبکه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۴۰۰

آشنایی با انواع ابزار شبکه

بسیاری از افراد با ابزارهای شبکه آشنایی ندارند. توجه داشته باشید ابزارهای شبکه در راه‌اندازی یک شبکه از اهمیت زیادی برخوردار هستند. زیرا اگر ابزارهای شبکه نباشند مطمئنا شما برای راه‌اندازی شبکه با چالش مواجه می‌شوید. به همین دلیل در این متن قصد داریم تمامی کاربران را با انواع ابزار شبکه آشنا کنیم. در واقع در این مطلب شما با ابزارهایی همچون آچار سوکت‌زن شبکه و تستر کابل شبکه آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از برقچی، در این مطلب یکی از بهترین برندهایی را که در حوزه تولید ابزار شبکه فعالیت می‌کنند معرفی خواهم کرد. و در انتها یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که شما می‌توانید ابزارهای شبکه زیر قیمت بازار از آن تهیه کنید را هم ذکر خواهیم کرد. در نهایت هر کاربری که قصد دارد برای خرید ابزار شبکه زیر قیمت بازار اقدام کند می‌تواند این مطالب را تا پایان مطالعه نماید.

آشنایی با انواع ابزار شبکه

در این قسمت از متن آشنایی با انواع ابزار شبکه قصد داریم شما را با چند نمونه از مهم‌ترین ابزارهای شبکه آشنا کنیم. این نکته را در نظر داشته باشید ابزارهای زیادی وجود دارد که برای راه‌اندازی یک شبکه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای مثال آچار استریتر، آچار سوکت‌زن شبکه، تستر کابل شبکه، آچار پرس bnc و بسیاری از ابزارهای دیگر هستند که از اهمیت زیادی برخوردارند و بسیار کاربردی می‌باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت نداشتن ابزار شبکه نمی‌توان یک شبکه را به صورت اصولی راه‌اندازی کرد.

معرفی مهم‌ترین ابزارهای شبکه

اگر بخواهیم مهم‌ترین ابزارهای شبکه را به شما معرفی کنیم بهتر است به آچار سوکت زن شبکه و تستر کابل شبکه اشاره نماییم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید بدون داشتن این دو ابزار، راه‌اندازی شبکه امکان پذیر نیست زیرا شما باید بتوانید سوکت rj۴۵ را به صورت صحیح به کابل شبکه متصل کنید که این اتفاق با استفاده از آچار سوکت‌زن شبکه امکان‌پذیر نیست.

در ادامه باید به سراغ تست کابل شبکه برویم زیرا بعد از سوکت‌زدن کابل شبکه باید از اتصال صحیح سوکت به کابل مطمئن شوید که این عمل توسط تستر کابل شبکه امکان‌پذیر است. در ادامه محتوا آچار سوکت‌زن شبکه و تستر شبکه مورد بررسی قرار داده می‌شود تا شما با آگاهی بیشتری نسبت به این دو ابزار شبکه پیدا کنید و بتوانید با دید باز و آگاهی کامل یک خرید درست را انجام دهید.

آچار سوکت‌زن شبکه

آچار سوکت‌زن شبکه به ابزاری گفته می‌شود که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به انبر دست دارد. ولی از لحاظ کاربرد تفاوت زیادی بین این دو ابزار وجود دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که آچار سوکت‌زن چند کاره است. با وجود دو تیغ صاف که در قسمت پایین آچار سوکت زن تعبیه شده است شما می‌توانید به رشته‌های داخلی قبل از سوکت‌زدن دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر امکان لخت کردن روکش اصلی کابل شبکه و سیم تلفن هم توسط این ابزار برای شما فراهم می‌شود.

در ادامه بهتر است بدانید آچار سوکت‌زن برای سوکت‌زدن سه نوع سوکت (۴ پین، 6 پین و 8 پین) استفاده می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید بعد از قرار دادن سیم در داخل سوکت بر اساس رنگ‌بندی می‌توانید با استفاده از آچار سوکت‌زن عملیات پرس و پانچ را انجام دهید. البته قبل از این کار باید از قرارگیری صحیح سیم در سوکت مطمئن شوید. برای پرس و پانچ کردن هم تنها کافی است دسته‌های آچار سوکت‌زن را فشار دهید.

تستر کابل شبکه

یکی از مهم‌ترین ابزارهای شبکه که برای راه‌اندازی شبکه به آن نیاز خواهید داشت تستر شبکه می‌باشد. تستر شبکه کاربردهای بسیار فراوانی دارد برای مثال با استفاده آن می‌‎توانید تمام پریزهای شبکه، پچ پنل‌ها، سوکت‌های شبکه و غیره را تست کنید. وجود تستر شبکه باعث می‌شود تا قبل از راه‌اندازی شبکه، ایرادات احتمالی شبکه را پیدا کرده و آن‌ها را مرتفع سازید.

از تمامی این موارد مهمتر عیب‌یابی و پیدا کردن محل دقیق قطعی شبکه است که توسط تستر شبکه امکان‌پذیر می‌باشد. تستر شبکه دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام دارای کارایی منحصر به فردی هستند. اگر به دنبال یک تستر کابل شبکه منحصر به فرد هستید پیشنهاد می‌کنیم تستر کابل شبکه کد 8108 را خریداری نمایید.

ابزار شبکه را از کجا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مطلب آشنایی با انواع ابزار شبکه معرفی فروشگاه معتبر است. چون در این صورت کاربران می‌توانند با دید باز و آگاهی کامل یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنند. توجه داشته باشید فروشگاه برقچی در حال حاضر یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین است که می‌تواند انواع ابزار شبکه را زیر قیمت بازار در اختیار شما قرار دهد.

وب‌سایت برقچی با داشتن حق واردات، بستر اختصاصی فروش و حتی مهلت تست برای ابزارهای شبکه در حال حاضر یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور محسوب می‌شود. در ادامه باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حال حاضر بسیاری از فروشندگان تجهیزات شبکه برای استعلام قیمت روز ابزار شبکه به این وب‌سایت مراجعه می‌کنند. در نتیجه مطمئنا اگر شما محصولات خود را از برقچی خریداری کنید شاهد تفاوت قیمت زیادی با فروشگاه‌های دیگر خواهید بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابزار شبکه نکته را در نظر داشته باشید شبکه امکان پذیر راه اندازی شبکه یکی از بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار امروز اعلام کرد: چهار نفر براثر ریزش کوه در منطقه «درونته» از توابع استان لغمان در شرق افغانستان جان خود را ازدست دادند. این حادثه زمانی بوقوع پیوست که سنگ‌های سرازیر شده از کوه بر سر خودرو‌های سواری در این مسیر فرود آمد، جان باختگان این حادثه سرنشینان دو خودرو سواری بودند. درپی این حادثه جاده پرتردد کابل- جلال آباد نیز به روی رفت و آمد بسته شد.
خبر دیگر اینکه براثر صاعقه در استان‌های پنجشیر و بدخشان افغانستان نیز دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
باران‌های شدید و حوادث ناشی از آن از جمله جاری شدن سیل در کمتر از بیست روز گذشته در افغانستان بیش از صد کشته برجای گذاشت.
افغانستان در سال دو هزار و بیست و سه میلادی چهارمین کشور آسیب پذیر جهان از وقوع حوادث طبیعی شناخته شد.
فردا یکشنبه نیز باران‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل در بیست و هشت استان افغانستان پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • آشنایی با کابل نسوز
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه