Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:17:46 GMT

قتل آرشیدا با ۲۴ ضربه چاقو در خانه مرد پولدار

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۴۰۵

قتل آرشیدا با ۲۴ ضربه چاقو در خانه مرد پولدار

پسر جوان وقتی فهمید به خودرو دختر مورد علاقه‌اش ردیاب وصل کرد و پس از تعقیب دختر جوان وی را در جنایتی هولناک کشت، این متهم در دادگاه مدعی شد بیمار روانی است.

به گزارش ایمنا، رسیدگی به این پرونده از خردادماه پارسال به دنبال کشته شدن دختر جوانی به نام آرشیدا آغاز شد، وی که در خانه مرد پولداری در دربند میهمان بود از سوی یک مرد ناشناس کشته شد و خبر جنایت به مأموران پلیس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب مأموران برای ردیابی عامل جنایت به تکاپو افتادند.

صاحبخانه که مرد پولداری به نام فرهاد بود، گفت: مدتی قبل با آرشیدا آشنا شدم. من به او علاقه‌مند شده بودم و حتی یک ماشین برایش خرید بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. تا اینکه مدتی قبل او به اشتباه به جای اسم من، اسم دیگری را صدا زد. من که به این موضوع مشکوک شده بودم از او در این‌باره سوال پرسیدم و آرشیدا گفت احسان نام خواستگار سابق او است.

چون گذشته او برای من اهمیتی نداشت پیگیر ماجرا نشدم و دیگر چیزی در این‌باره از او نپرسیدم. تا اینکه آن روز بار دیگر آرشیدا به خانه‌ام آمد. ما مشغول صحبت بودیم که یک نفر در خانه‌ام را زد. وقتی در را باز کردم با مرد جوانی روبه‌رو شدم که احسان نام داشت. آنجا بود که فهمیدم آرشیدا هنوز رابطه‌اش را با احسان تمام نکرده است. احسان به سمت من حمله‌ور شد و مرا کتک زد. سپس به سمت آشپزخانه رفت و دو کارد آشپزخانه را برداشت و به جان آرشیدا افتاد و خانه را ترک کرد. من آرشیدا را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

نصب ردیاب روی ماشین دختر جوان

به دنبال اظهارات این مرد مأموران به ردیابی احسان پرداختند و وی را بازداشت کردند. وی به قتل دختر جوان اعتراف و اظهار کرد: مدتی بود به آرشیدا علاقمند شده و به خواستگاری او رفته بودم اما مدتی بود به رفتارهای او مشکوک شده بودم. من پس از مدتی فهمیدم او با یک مرد غریبه در ارتباط است. به همین خاطر یک ردیاب ماهواره‌ای روی ماشینی که به تازگی خریده بود نصب کردم تا متوجه شوم به کجا می‌رود. آخرین بار فهمیدم او به خانه‌ای در دربند رفته است. من او را تعقیب کردم و مقابل در خانه رفتم و هرچه با موبایلش تماس گرفتم پاسخ نداد. به همین خاطر در را زدم و وارد شدم. من با چاقوی آشپزخانه ۲۴ ضربه به آرشیدا زدم و فرار کردم.

وی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای احسان درخواست اشد مجازات را مطرح کرد. سپس اولیای دم روبه‌روی قضات ایستادند و برای احسان حکم قصاص خواستند.

وقتی نوبت دفاع به متهم رسید، اتهامش را قبول کرد و گفت: من سال‌ها است از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برم. آن روز هم حالم خوب نبود و تحت نظر پزشک قرار داشتم. به همین خاطر چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم اما قبول دارم آرشیدا را کشتم. من پرونده‌ای در بیمارستان روانی دارم که نشان می‌دهد مدت‌ها آنجا بستری بود ام.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: موکلم اتهامش را قبول دارد اما او به اختلال شخصیت دوقطبی مبتلا است و در بیمارستان روانی رازی نیز پرونده دارد. از این رو تقاضا دارم تا این موضوع در دادگاه مورد بررسی قرار گیرد. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 596577

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!

زن جوانی که به قتل شوهرش اعتراف کرده، انگیزه خود را از این قتل آزار دختر ۷ ساله‌اش توسط شوهر خود اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ۸ آبان سال ۱۴۰۱ مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد ۴۳ ساله با ضربه‌های جسم سخت به سرش جان باخته است.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم با پسر ۱۰ ساله و دختر ۷ ساله‌مان از حدود ۶ ماه قبل در این دامداری مشغول به کار شدیم و در اتاق کناری دامداری زندگی می‌کنیم. ما شب‌ها شیر گاوها را می‌دوشیدیم و صبح به مغازه صاحب دامداری می‌بردیم تا اینکه چند روز قبل صاحب دامداری با همسرم تماس گرفت و گفت شیرهای دوشیده شده را شب به مغازه‌ام بیاور. از آنجا که مسیر زیاد بود همسرم مخالفت کرد و گفت صبح شیرها را به دستت می‌رسانم. این موضوع باعث درگیری بین آنها شد.

وی درباره ماجرای قتل نیز گفت: نیمه‌های شب احساس کردم کسی وارد خانه‌مان شد و وقتی چشمم را باز کردم دیدم مردی تنومند بالای سر شوهرم ایستاده و با میله آهنی چند ضربه به سرش زد و بعد هم به سرعت فرار کرد. من فکر می‌کنم او از طرف صاحب دامداری اجیر شده بود.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار دادند. مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از همسایه پی بردند که همسر مقتول واقعیت را نگفته است. بنابراین او را دوباره تحت بازجویی قرار دادند که وی این بار به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم در تشریح ماجرا گفت: روز قبل از حادثه داخل حیاط بودم اما وقتی وارد اتاق شدم صحنه عجیبی دیدم. احساس کردم شوهرم قصد داشته دخترم را آزار دهد. از شدت عصبانیت با مشت ضربه‌ای به صورتش زدم و او هم چند ضربه‌ای به صورتم زد که گیج شدم. چند ساعت بعد وقتی او خوابید با میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و ۲ ساعت بعد هم با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات مأموران به سراغ پسر ۱۰ ساله این زوج رفتند. او به مأموران گفت: پدر و مادرم ابتدا سر بردن شیر به مغازه با هم درگیر شدند. مادرم اصرار داشت پدرم حرف او را گوش کند، اما پدرم می‌خواست شیر را صبح به مغازه ببرد. بعد از این درگیری متوجه شدم پدرم قصد داشته خواهرم را آزار دهد. به همین خاطر مادرم با او درگیر شد و با میله آهنی به سرش کوبید و من شاهد ماجرا بودم.

به این ترتیب، با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به‌زودی محاکمه شود. این در حالی است که پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای دم برای عروسشان درخواست قصاص کرده‌اند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند