Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:21:40 GMT

گلایه شهروندان از بی‌توجهی به آزادسازی خیابان مصلی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۴۲۶

گلایه شهروندان از بی‌توجهی به آزادسازی خیابان مصلی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهروندان بوئین‌میاندشت نسبت به روند آزادسازی خیابان مصلی و بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به اصلاح این نقطه حادثه‌خیز معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتهای بلوار مصلی منتهی به محله میاندشت، روبه‌روی بلوار، خانه‌هایی وجود دارد که موجب بسته شدن بلوار و بازگشایی مسیر فرعی از سمت چپ می‌شود که بسیار حادثه خیز است و نیاز به آزادسازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرازیری کنار جاده فرعی نیز موجب شده تا این مسیر بیش از پیش حادثه‌خیز باشد. شهرداری و شورای شهر در ادوار گذشته وعده آزادسازی دادند، اما اقدامی انجام نشد.

بلوار مصلی پرترددترین نقطه شهر است. در نقطه مقابل این بلوار واحدهای مسکونی وجود دارد و لازم است شهرداری نسبت به آزادسازی این مسیر پرتردد اقدام کند. با شروع فصل زمستان و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه حادثه‌خیز بودن این نقطه از شهر بیشتر می‌شود و مسئولان نباید نسبت به ایمن‌سازی این بلوار بی تفاوت باشند.

نقاط حادثه‌خیز و نقاطی که دارای گره‌های ترافیکی هستند نیازمند شناسایی و اعلام به شهرداری هستند، اما ظاهراً رفع این نقطه از اولویت‌های شهرداری نیست. آنچه مسلم بوده این است که شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در این خصوص دستگاه‌های مربوطه باید با هم‌افزایی و تعامل ورود پیدا کنند.

عده‌ای از شهروندان بوئین‌میاندشت در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 596123

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوئین میاندشت نقاط حادثه خيز شهرهاي ايران خیابان حادثه تصادفات رانندگی شهر مدیریت شهری شهرداری شهرداری ها پروژه هاي عمراني پروژه های شهری از زبان شهروندان برنامه ریزی شهری مدیران شهری خدمات شهری مدیریت خدمات شهری شهردار بویین میاندشت شهرداری بویین میاندشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت