Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر فرج نیا روز دوشنبه در یک گفتگوی خبری با اشاره به عملکرد مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز در حوزه این شرکت، اظهار کرد: کارشناسان این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۲ مرداد ماه امسال نیز تعداد ۲۹۷ دستگاه و در سال های ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز به ترتیب یکهزار و ۴۴، ۲هزار و ۶۹و ۲هزار و ۵۱ دستگاه ماینر را با شیوه ها و بررسی های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود شناسایی ، کشف و ضبط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه تولید غیر مجاز رمز ارز  در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی، به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب می شود، گفت: ما برای مقابله با این تهدید، نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشند.

وی با قدردانی از رسیدگی ویژه و سریع مراجع محترم قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده های این پدیده غیرقانونی، از همکاری ها و خدمات بی‌شائبه نیروهای انتظامی و امنیتی استان با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی نیز (در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز) صمیمانه قدردانی کرده و اظهار داشت: کل پنج هزار و ۵۶۱ ماینر غیرمجاز مذکور، مجموعا از ۵۱۶ نقطه در شهرها، روستاها و واحدهای خدماتی و تولیدی کشف و با تشکیل صدها پرونده، تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش داده شده اند. 

فرج نیا میزان انرژی برق مصرف شده توسط این مقدار ماینر را بر اساس محاسبات انجام شده، ۲۲ میلیون و ۵۷۱ هزار کیلو وات ساعت اعلام و گفت : برای این مقدار خسارت انرژی برق، بیش از ۳۸۱ میلیارد ریال بر مبنای دستورالعمل های وزارت نیرو جریمه در نظر گرفته شده که تاکنون بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال از جرایم مذکور وصول شده است.

برچسب‌ها رمز ارز آذربایجان شرقی شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز آذربایجان شرقی شركت توزيع نيروی برق رمز ارز آذربایجان شرقی شركت توزيع نيروی برق آذربایجان شرقی رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس

به‌تازگی اولین الماس مصنوعی تولیدشده از کربن موجود در گل‌های صدتومانی در شهر لوئویانگ چین رونمایی شد. ماه گذشته، باغ گل‌های صدتومانی شهر لوئویانگ با شرکت تولیدکننده الماس مصنوعی شهر موافقت کرد تا برای ایجاد این الماس منحصربه‌فرد، تعداد گل‌های مورد نیاز را در اختیار دانشمندان این شرکت قرار دهد. در میان این گل‌ها، یک گل صدتومانی ۵۰ساله هم وجود داشت.

بنابه گفته وانگ جینگ، مدیر عامل شرکت تایم پرامیس لوئویانگ، الماس مصنوعی ساخت شرکت‌شان با استفاده از فناوری استخراج کربن ماده زیست‌زا (گل صدتومانی)، تحت دما و فشار بالا کشت می‌شود.

اگرچه تولید الماس مصنوعی با استفاده از فناوری استخراج عنصر کربن خالص از گل صدتومانی نسبتا پیچیده است، شرکت تایم پرامیس چینی قصد دارد از منابع دیگر مانند مو، استخوان و حتی گل‌های دیگر، کربن استخراج کند.

آنها این کار را با استفاده از ابزار‌هایی که برای شکستن پیوند‌های شیمیایی بین اتم‌های کربن استخراج‌شده طراحی کرده‌اند انجام دهند. درواقع این دانشمندان اتم‌های کربن حاصل را مانند ساختار الماس کنار هم قرار داده و ترکیب می‌کنند تا به الماس واقعی دست بیابند.

منبع: خبرآنلاین

tags # چین ، تکنولوژی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم