Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های نمایندگان کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های هم‌بستگی اسلامی ۲۰۲۱ در قونیه ترکیه، امروز در رشته‌های شمشیربازی، تیراندازی با کمان، شنا، پاراتنیس‌روی‌میز، وزنه‌برداری، تیراندازی اسکیت، جودو، والیبال و بسکتبال ۳X۳ ادامه می‌یابد.

رقابت‌های نمایندگان کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های هم‌بستگی اسلامی ۲۰۲۱ در قونیه ترکیه، امروز در رشته‌های مختلف ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در روز یازدهم مسابقات، ورزشکاران ایرانی در رشته‌های شمشیربازی، تیراندازی با کمان، شنا، پاراتنیس‌روی‌میز، وزنه‌برداری، تیراندازی اسکیت، جودو، والیبال و بسکتبال ۳X۳ رقابت خواهند کرد.

جودو؛ چهار جودوکا در بخش بانوان مبارزه می‌کنند

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای 17 تا 27 مرداد ماه سال جاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار می شود و تیم ملی جودو مردان و زنان کشورمان در این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

مراسم قرعه کشی مسابقات جودو امروز یک شنبه ۲۳ مردادماه در  شهر قونیه برگزار شد و جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

طبق جدول مسابقات، فردا چهار جودوکا در بخش بانوان به مصاف حریفان خود خواهند رفت

اسامی نفرات به شرح زیر است:

وزن 48- کیلوگرم: شیوا جهانگیری فردا دوشنبه۲۴ مردادماه با حریف کشور کوموروس مبارزه خواهد کرد.

وزن 52- کیلوگرم: فاطمه کمالی فردا دوشنبه ۲۴ مردادماه با نماینده کشور کامرون مبارزه خواهد کرد.

وزن 57- کیلوگرم: سایان چگینی فردا دوشنبه ۲۴ مردادماه با نماینده کشور آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

وزن 63- کیلوگرم: محدثه حسینی فردا دوشنبه ۲۴ مردادماه با نماینده کشور آلبانی مبارزه خواهد کرد.

تکتم بیدل سرمربی و سحر چغلوند به عنوان مربی کنار تیم ملی بانوان حضور دارند.

اسامی جودوکاران مرد ایران هم به شرح زیر است:

وزن 66- کیلوگرم: حمیدرضا پاپی فردا دوشنبه دور نخست به مصاف جودوکا کشور قزاقستان خواهد رفت و در صورت پیروزی باید با جودوکا کشور آذربایجان مبارزه کند.

وزن 73- کیلوگرم: محمد صدیقی دور نخست باید با نماینده کشور چاپ مبارزه کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده آذربایجان خواهد رفت و وحید جدی نیز دور اول با نماینده اندونزی مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف نماینده گامبیا خواهد رفت.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی و محسن ذکریا به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان کار ملی پوشان حضور خواهند داشت. مصطفی کریمی هم به عنوان سرپرست کاروان جودو ایران کنار تیم ملی مردان و بانوان حضور دارد.

 

 

اخبار داغ 

درآمد قابل توجه شباب الاهلی از انتقال قرضی مهدی قائدی به استقلال هورا، شرزود تمیروف برای پرسپولیس گل زد! کریستین رومرو و کشیدن موهای مارک کوکوریا در صحنه گل دوم تاتنهام به چلسی / عکس استوری کونته خطاب به توخل: حقت بود به زمین می انداختمت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مبارزه خواهد نماینده کشور فردا دوشنبه حریفان خود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی نقشه شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

او افزود: این اقدام با دریافت مجوز‌های لازم از ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

حسینی تصریح کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد