Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده دموکرات از آمریکا از کشف اسناد محرمانه در عمارت فلوریدای دونالد ترامپ ابراز نگرانی عمیق کرده است.

به گزارش مشرق، «آدام شیف» نماینده دموکرات آمریکا از کالیفرنیا، در پیامی از کشف اسناد «فوق محرمانه» در عمارت «مارا ئه لاگو» در فلوریدا متعلق به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، نگرانی عمیق خود را ابراز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیف در پیامی توییتری نوشت: «اسناد فوق محرمانه در مارا ئه لاگو نگرانی عمیق ماست، برای همین هست که من درخواست ارزیابی میزان آسیب به امنیت ملی را دادم. حمله کردن نمایندگان جمهوریخواه به اف‌بی‌آی هم غیر مسئولانه است. چنین اقداماتی که جمهوریخواهان انجام می‌دهند به «خشونت بیشتر منجر خواهد شد.»

این در حالیست که پلیس فدرال آمریکا، که به تازگی دست به تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا زده است، هم در بیانیه‌ای هشدار داد که میزان تهدیدهای آنلاین علیه مقام‌های مختلف آمریکا افزایش یافته است.

هفته گذشته بازرسی این عمارت انجام شد و پس از آن گزارش‌ها حاکی از کشف اسناد فوق محرمانه در میان اسناد خانه ترامپ بود. حتی گفته شد پلیس فدرال برای یافتن اسنادی درباره سلاح‌های هسته‌ای به خانه ترامپ یورش برده است. اکنون تهدیدهای آنلاین شامل امکان قراردادن «بمب کثیف» (نوعی سلاح برای پراکنده کردن مواد پرتوزا و هسته‌ای) در مقابل نهاد اف‌بی‌آی در آمریکا هم هست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت پلیس فدرال آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حزب دموکرات خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از اعضای حزب دموکرات از رئیس‌جمهور آمریکا خواستند تا مانع حمله رژیم صهیونیستی به رفح شود.

پایگاه خبری الجزیره بامداد پنجشنبه گزارش داد که ۵۷ نماینده حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه‌ای از بایدن خواستند هر اقدامی را برای منصرف کردن نتانیاهو از حمله همه جانبه به رفح انجام دهد.

نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در پیامی به جو بایدن نگرانی خود را نسبت به حمله به شهر رفح که بیش از یک میلیون آواره در آن هستند و فاجعه انسانی ناشی از آن ابراز کردند.

آنها همچنین از دولت آمریکا خواستند تمامی ابزارهای در اختیار خود را برای این تضمین به کار بگیرد که همه استفاده‌کنندگان از کمک‌های آمریکایی باید به قوانین بین‌المللی و بشردوستانه پایبند باشند.

کد خبر 6094788

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه