Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@05:16:56 GMT

دستگیری ماموران قلابی در رومشکان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۳۹۹۲

دستگیری ماموران قلابی در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان از دستگیری دو مامور قلابی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  سرهنگ"محمد بوستان افروز" روز دوشنبه در این خصوص ، اظهار کرد: درپی  مراجعه چندین شهروندان به یگان های انتظامی و اعلام اینکه 2 نفر در پوشش مامور امنیتی از آنان اخاذی کرده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی 2 مامور قلابی را در شهرستانی های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رومشکان، گفت: متهمان به جرم خود اعتراف و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بوستان افروز در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با افرادی که خود را وابسته به ارگان ها و نهادهای امنیتی و انتظامی می دانند، ضمن رویت کارت شناسایی آنها بلافاصله با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مامور رومشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد