Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بازدیداز پست استان گیلان، تقویت ارسال مرسولات استراتژیک (بومی) را موجب ارتقاء کسب و کارهای حوزه تجارت الکترونیکی برشمرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ سید علی آقا زاده دافساری نماینده مرد رشت در مجلس شورای اسلامی، با حضور در اداره کل پست استان گیلان از بخش های مختلف اجرایی این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدعلی آقازاده دافساری ضمن قدردانی از تلاش همکاران شبکه پستی در خدمت رسانی به شهروندان گفت: «ارائه خدمات نوین و فناورانه پست در راستای تحقق دولت الکترونیک و رضایتمندی مشتریان بسیار حایزاهمیت است.»
وی سامانه روستا بازار پست را بستر مناسبی برای دسترسی به تولیدکنندگان بومی استان خواند و افزود: «از این ظرفیت برای حمایت از کسب و کارهای خانگی و رونق اقتصاد روستاییان میتوان بهره گیری کرد.»
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت ملی پست با استفاده از ظرفیت های بالایی که دارد نقش مهمی در اجرای طرح ها و پروژه های ملی دارد گفت: «می توان از پتانسیل های موجود پست در خصوص مباحث مرتبط با حوزه کمیسیون امنیت ملی استفاده نمود.»
محمد حسین هوشنگی، سرپرست اداره کل پست استان گیلان در این نشست گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان ارائه نمود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرا نشدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی افزود: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر فروردین مشکلی در این زمینه وجود داشته است، به‌طور قطع در اردیبهشت باید رفع شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است؛ دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 749318

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است