Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:47:40 GMT

توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۴۰۶۸

توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‌صورت شبانه‌روزی تمام محورها و مکان‌های مشکوک مورد رصد و پایش نیروی انتظامی قرار دارد و از هیچ کوششی در برخورد با قاچاقچیان فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و توقیف تانکر سوخت غیرمجاز در محور مواصلاتی دیلم خبر داد و افزود: در پی کسب خبر حمل قاچاق سوخت توسط کامیون‌های کشنده، مأموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر ادامه داد: مأموران پلیس پس از شناسایی و توقف خودروی مورد نظر، 30 هزار لیتر مواد سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را خارج از شبکه توزیع که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف کردند.

وی تاکید کرد: ارزش محموله کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال اعلام شده است و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی بوشهر قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم