Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش شهرهای نارنجی و زرد در استان خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان همان دو شهر قبلی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند. پنج شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهر در وضعیت زرد و دو شهر در شرایط آبی قرار دارند بنابراین رنگ‌بندی شهرها نسبت به گذشته وضعیت بدتری پیدا کرده است اما با این وجود خوزستان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مطلوب‌تری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود کاهش آمار بیماران و بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته، باید یادمان باشد که به علت قرار داشتن در دهه اول محرم، مردم کمتر به مراکز منتخب و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز منتخب و بیمارستانی استان خوزستان مراجعه کرده‌اند که تنها از حدود یک هزار مورد نمونه گرفته شده است.

علوی بیان کرد: از این نمونه‌ها ۳۶۰ بیمار شناسایی شده که نسبت به روز قبل از آن، ۱۴۸ مورد بیشتر شده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در این مدت ۳۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که تعداد موارد بستری نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر بوده است. در این مدت سه نفر نیز جان باخته‌اند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: میزان مثبت شدن تست‌های PCR حدود ۴۰ درصد است که نشان‌دهنده بالا بودن چرخش ویروس در جامعه است و هنوز خطر انتشار عفونت جدی است.

کد خبر 1662283

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟