Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار شهرستان، و با حضور فخاری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، شمس دادستان ورامین، سرهنگ بیرانوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، ولی‌زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران و روسای دستگاه‌های اجرایی و نهادها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی اظهار داشت: اهمیت گسترش آموزش و آگاهی بخشی به نسل جوان جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر جز موارد مهم برنامه‌ریزی های آینده باید باشد.

وی افزود: دستگاه های آموزش و پرورش ، بهزیستی و نیروی انتظامی باید با همکاری یکدیگر بسته آموزشی مدونی جهت ارایه به دانش آموزان به منظور پیشگیری و شناخت مخاطرات مواد مخدر در مدارس شهرستان ورامین آماده و در سال تحصیلی جدید اجرا نمایند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ورامین گفت: آموزش‌هایی که می خواهد برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در مدارس انجام شود باید کاربردی ،با شناخت دقیق و آگاهی بخشی به نسل جوان ، گویا و دقیق باشد که بتواند نسل های جدید ما را در این معقوله ایمن سازد که در آینده نزدیک شاهد کاهش آمار معتادین باشیم.

درویشی با اشاره به لزوم ایجاد کار و شغل برای  اشخاصی که مورد درمان قرارگرفته اند، خاطرنشان کرد: ادارات کار و صمت و بهزیستی با هماهنگی با یکدیگر فرصت های شغلی برای درمان شدگان بازپرور محیا کنند که  این افراد بلافاصله بعد از پاک شدن بتوانند با به کارگیری در مشاغل ،ضریب بازگشت پذیری به چرخه مصرف دوباره مواد مخدر را کاهش داد شود.

شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و جوادآباد در ۳۵ کیلومتری جنوب‌ شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها مواد مخدر ورامین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر ورامین دانش آموزان مواد مخدر ورامین دانش آموزان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار