Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:01:03 GMT

ارم محروم‌ترین بخش استان بوشهر است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۴۳۹۰

ارم محروم‌ترین بخش استان بوشهر است

ایسنا/بوشهر مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: بخش‌های ارم، شُنبه و بوشکان از محروم‌ترین و کم‌برخوردارترین مناطق این استان هستند.

حجت اله پارمان روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر از سال ۹۲ فعالیت خود را در سطح این استان آغاز کرد و در طی این مدت نقاط محروم را شناسایی و گروه‌های متخصص مختلفی را تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه هر زمان حادثه و بحرانی پیش آمده است گروه‌های جهادی وارد میدان شده‌اند، اضافه کرد: بسیاری از گره‌های کور و نشدنی‌ها با حضور گروه‌های جهاد برطرف شده‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر بااشاره به اجرای طرح "چله نوکری و خدمت" بیان کرد:  این طرح با شعار روزها خدمت و شب‌ها هیات از ابتدای محرم با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار کار خود را در سطح استان آغاز کرده و تا پایان اربعین با برگزاری دو موکب در کربلا به کار خود پایان می‌دهد.

پارمان با بیان اینکه طرح "چله نوکری و خدمت" در سه بخش "شُنبه و طسوج"، "ریز و انارستان" و "ارم" اجرا می‌شود، افزود: در این طرح سه تیم در حوزه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، درمان و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، مطالبه‌گری و آموزش به فعالیت خواهند پرداخت.

وی بابیان اینکه بخش‌های ارم، شُنبه و بوشکان از محروم‌ترین و کم‌برخوردارترین مناطق این استان هستند، تاکید کرد: محرومیت در این مناطق درحالی است که ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند.

به گفته مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر، این قرارگاه ۱۵۰ عضو دارد که ۵۰ نفر از آنها ثابت و مابقی به‌صورت فراخوانی با داشتن تخصص‌های مختلف همکاری می‌کنند.

پارمان با اشاره به ایجاد ۴۰ اشتغال خرد و خانگی از سوی این قرارگاه در استان بوشهر، اظهار کرد: امسال طرح تعمیر و سرویس ۷۲ کولرهای گازی در این استان انجام، سه مدرسه یکساله در بخش بوشکان ساخته شد و دو مدرسه نیز در روستاه‌های جره و صبا بخش سعدآباد آماده بهره‌برداری برای سال تحصیلی جدید است.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر آبرسانی امسال آبرسانی به ۷ روستا را انجام داده است، گفت: دو بیمارستان صحرایی در بخش‌های ارم و بوشکان راه‌اندازی شد و ۳۰ پزشک متخصص به مناطق محروم اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرومیت زدایی سعدآباد کربلا آرم استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل