Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: آن دسته از مشمولان سهام عدالت که تا به امروز اقدام به ثبت نام و احراز هویت سجام نکرده‌اند می‌توانند با بهره مندی از ۸۷ مرکز الکترونیک و حضوری به صورت کاملا رایگان در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت خود در آن را انجام دهند تا از مزایای بی شماری همانند دریافت سالیانه سود سهام عدالت، وام بانکی و غیره برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مشمولان سهام عدالتی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام نکرده و احراز هویت نشده اند می توانند با مراجعه به لینک https://sahamedalat.ir/marakez با انتخاب یکی از ۱۵ مرکز منتخب، ثبت نام رایگان سجام خود را انجام دهند.

همچنین این دسته از مشمولان سهام عدالت برای دریافت خدمات رایگان احراز هویت سجام نیز می‌توانند در یکی از هشت مرکز رایگان احراز هویت الکترونیک سجام یا یکی از ۶۴ مرکز رایگان احراز هویت حضوری سجام نیز این خدمت را کاملا رایگان انجام دهند تا از همه منافع سهامداری خود منتفع شوند.

سامانه سجام چیست؟

لازم به ذکر است، سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که همه فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دائمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: احراز هویت سهام عدالت انجام دهند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت گاز استان، اعلام کرد: به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز، جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و ۳ روستای کلیبر (گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان) از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی، با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر