Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن با سابقه تیم ملی هاکی کشورمان گفت: با پیروزی مقابل مالزی در دیدار فینال به دنبال تکرار قهرمانی مسابقات آسیایی هستیم. - اخبار استانها -

 سجاد ممی‌زاده که در مسابقات آسیایی حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز در خصوص سطح این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات از 18 مردادماه و با حضور هفت تیم آغاز شده و تیم ملی ایران توانست با شش برد پیاپی در رده نخست جدول گروهی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با حریفان تیم ملی هاکی ایران در مسابقات آسیایی بانکوک خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها به ترتیب مقابل اندونزی، سنگاپور، چین تایپه، مالزی، قزاقستان و تایلند به پیروزی رسیده و با کسب 18 امتیاز به فینال صعود کردیم که این بازی از ساعت 14 امروز (دوشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود. پای دیگر فینال هم تیم مالزی است که در مرحله گروهی 11 امتیاز کسب کرده و در رده دوم جدول قرار گرفت. تیم‌های قزاقستان و اندوزی نیز دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

هاکی قهرمانی آسیا| مردان ایران به فینال رسیدندعنوان پنجمی تیم هاکی بانوان ایران در آسیاهاکی قهرمانی آسیا| ایران از سد قزاقستان گذشت

ممی زاده با اشاره به وضعیت تیم ملی هاکی کشورمان گفت: شرایط تیم فوق‌العاده است و بازیکنان با هماهنگی و آمادگی خوب خود و هدایت مثال‌زدنی کادر فنی توانسته‌اند نتایج قابل توجهی کسب کنند. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حدود 5 ماه بعد در مسابقات جام جهانی که در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود نیز شرکت می‌کند.

بازیکن تیم ملی هاکی کشورمان در رابطه به وضعیت خودش نیز اظهار داشت: در رابطه با اینکه عملکردم در مسابقات چگونه بوده، باید از کادر فنی سؤال کنید اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه بیشتر در مرکز زمین حضور دارم، نقش پاسور را ایفا کرده و بیشتر از اینکه گل بزنم، پاس گل داده‌ام.

بازیکن تیم ملی هاکی کشورمان در پایان گفت: حریفان حاضر در دوره‌های قبلی ضعیف‌تر بودند، اما کشورهایی همچون اندونزی، مالزی و قزاقستان سرمایه‌گذاری قابل توجهی در هاکی سالنی داشته و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. با این حال توانستیم تابدین جای کار نتایج خوبی رقم بزنیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کنیم. امیدوارم بازی فینال را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا قهرمانی مسابقات آسیایی را تکرار کنیم.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی هاکی کشورمان مسابقات آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو

در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکو نمایندگان ایران در بخش سرعت تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند که در پایان مرحله دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد و در رده پنجاه و هشتم ایستاد. در این ماده ۶۹ تیرانداز حضور داشتند.

فینال این ماده فردا سه شنبه از ساعت ۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق