Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:57:29 GMT

محمد بنا به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۰۵۹

محمد بنا به اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان رفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد بنا قبل از آغاز تمرینات با حضور در جمع اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: کشتی ما جایگاه خود را در بهترین سطح دنیا پیدا کرده، قبل از اینکه تیم نوجوانان به رقابت‌های جهانی برود، آخرین تمرین خود را در سالن صدرزاده برگزار کردند، من قسمتی از تمرین آنها را دیدم. همیشه در کشتی‌ها از مسابقه دادن نترسیدم چون به لیاقت کشتی گیرانم ایمان دارم اما آنجا ذره‌ای تردید کردم و وقتی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی آن کشتی‌ها را گرفتند به خودم گفتم حق ندارید تردید کنید، چرا که کشتی فرنگی از نونهالان تا بزرگسالان لیاقت قهرمانی را دارند و نوجوانان ما نیز در رقابت‌های جهانی بهترین کشتی‌ها را گرفتند و قهرمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا تصریح کرد: شما بهترین کادر فنی که می‌توانست کنارتان باشد در اختیارتان بوده و از امکانات عالی نیز برخوردار بوده‌اید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ایمان راسخ و بر حسب دانایی و کاردانی سرمربی و کادر فنی شما می گویم، شما بهترین تیم دنیا هستید. این را به یاد داشته باشید که برای رسیدن به اینجا از یکسری فیلترها رده شده‌اید و عملکرد شما در رده نوجوانان و حتی بزرگسالان بررسی شده و قدر خودتان را بدانید.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد بنا سرمربی فرنگی جوانان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی