Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی المپیاد کامپیوتر جمهوری اسلامی ایران در سی‌و‌چهارمین المپیاد بین‌المللی کامپیوتر موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تیم ملی المپیاد کامپیوتر جمهوری اسلامی ایران در سی‌و‌چهارمین المپیاد بین‌المللی کامپیوتر موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات علیرضا کاویانی و کوشا موسوی موفق به کسب مدال طلا و علیرضا صمیمی موفق به کسب مدال نقره و آریا همتی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

در این المپیاد بین‌المللی 357 دانش‌آموز از 90 کشور جهان شرکت کردند و تیم ایران توانست در مجموع نمرات جایگاه نهم این دوره را به خود اختصاص دهد.

ایران موفق به کسب رتبه پنجم جهان در "المپیاد شیمی" شددانش‌آموزان مدال‎‌آور المپیاد جهانی می‌توانند در رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه شونددانش‌آموزان ایرانی رتبه نخست المپیاد جهانی زیست‌شناسی را کسب کردند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان موفق به کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عکس یادگاری تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب در تهران اکران شد.

بر اساس این گزارش، دیدار اعضای تیم ملی والیبال دانش آموزی طی هفته گذشته با رهبر انقلاب صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی