Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:21:24 GMT

اعضای بدن بازیگر هالیوودی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۲۹۷

اعضای بدن بازیگر هالیوودی اهدا شد

پس از شناسایی افراد دریافت کننده اعضای بدن «آن هیش» بازیگر ۵۳ ساله آمریکایی، دستگاه‌های تنفس مصنوعی از او جدا شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایندی‌پندنت، «آن هیش» روز جمعه و یک هفته پس از یک سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد و مرگ او به صورت رسمی اعلام شد اما برای اهدای اعضای بدنش تا یکشنبه شب با کمک دستگاه‌های تنفس مصنوعی در بیمارستان نگهداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده این بازیگر اعلام کردند که با شناسایی دریافت‌کنندگان برخی اعضای «آن هیش»، دستگاه‌های کمکی بیمارستان از بدن وی جدا شدند.

این بازیگر که در تاریخ پنجم آگوست دچار سانحه رانندگی شده بود و اتومبیل او هنگام سانحه رانندگی در نزدیکی خانه‌اش در شهر لس آنجلس دچار آتش‌سوزی شدید شده بود.

او بازیگر مستعدی بود که در اوایل دهه ۱۹۹۰ با بازی در نمایش  «در دنیایی دیگر» و با نقش‌های سینمایی، از جمله نقش لورا در اولین فیلم بلند «نیکول هولوفسنر» با عنوان «پیاده روی و صحبت کردن» به شهرت رسید.

در این باره بیشتر بخوانید:

درگذشت یک بازیگر ۷ روز پس از سانحه رانندگی

ّاولین نقش مهم او در نقش مقابل «جانی دپ» در درام گانگستری «دنی براسکو» (۱۹۹۷) بود و در همان سال در فیلم‌های مهمی دیگری چون طنز سیاسی «سگ را بجنبان»، فیلم «آتشفشان» و «میدانم تابستان گذشته چه کار کردی» ظاهر شد.

 «هیش» در سال ۱۹۹۸، در نقش «ماریون کرین» در فیلمی ساخته «گاس ون سنت» که بازسازی صحنه به صحنه فیلم «روانی» هیچکاک بود ایفای نقش کرد و سپس در فیلم روان‌شناختی «تولد» ساخته «جاناتان گلیزر» در نقش خواهر «نیکل کیدمن» مقابل دوربین رفت.

از دیگر فیلم‌های معروف او می‌توان به «در برابر دیوار»، «دختران زندانی»، «سدار راپیدز»، «ماجراهای هاکلبری فین»، «نوامبر سیاه»، « اگر این دیوارها می‌توانستند صحبت کنند»، «ملت پروزاک»، «آرتور نیومن»، «بازگشت به بهشت»، «جنگ گربه‌ها» و «شش روز، هفت شب» اشاره کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: آن هیش ، اهدای عضو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اهدای عضو سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند