Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: بازی سختی برابر هوادار داریم، ولی هدفی جز برد در این بازی نخواهیم داشت. - اخبار ورزشی -

پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد 3 بر 2 تیمش برابر مس کرمان در هفته اول لیگ برتر، گفت: این یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته اول بود و خوشحالم که در نهایت سه امتیازی مهم از این بازی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شناخت زیادی از تیم حریف نداشتیم به همین دلیل در 15 دقیقه اول آنها را محک زدیم و در ادامه توانستیم بازی دلخواه‌مان را انجام دهیم. مس هم تیم خوبی است، ولی ما برتر از تیم حریف بودیم و خوشبختانه سه امتیازی مهم در این بازی گرفتیم.

وی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل هم داد، در مورد درخشش خود در این بازی تصریح کرد: من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم، چون مهاجم یا باید گل بزند یا پاس گل بدهد. خوشحالم که شروع خوبی در لیگ برتر داشتم و از این بابت احساس خوبی دارم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به بازی بعدی تیمش با هوادار، خاطرنشان کرد: هر بازی در لیگ سختی‌های خاص خودش را دارد و امسال هم رقابت بین تیم‌ها فشرده و نزدیک است. هوادار هم تیمی یکدست و سرسخت است و بازی آسانی نداریم،  با این حال هدف ما در این بازی چیزی جز گرفتن سه امتیاز نیست و می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

لیگ برتر فوتبال| پیروزی نفت مسجدسلیمان و توقف نساجی مقابل مس رفسنجان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم