Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وزیر راه و شهرسازی باید شخصا برای ساماندهی وضعیت ایرلاین ها ورود کند، گفت: عملا شاهد یک نظارت نمایشی و چراغ سبز سازمان هواپیمایی کشور برای افزایش قیمت ها هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کمال حسین پور با تاکید بر ضرورت ممانعت از گران فروشی ایرلاین ها در ایام اربعین، بیان کرد: متاسفانه این روزها صنعت هوایی کشور با رهاشدگی و بازگشت به عقب و افت و نزول شدید دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد پروازها هر روز کم و کمتر شده و تاخیر و نقص فنی هواپیماها بیشتر شده است.

وزیر راه و شهرسازی مسئول وضعیت نابسامان ایرلاین ها است

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر علی رغم افت شدید در خدمات ایرلاین ها قیمت ها هم سر به فلک کشیده است. وزیر راه و شهرسازی مسئول وضعیت نابسامان موجود در این حوزه است. ایرلاین ها وقتی می بینند نظارت دقیقی وجود ندارد و مردم هم مجبور هستند از خدمات حداقلی آنها استفاده کنند، با هماهنگی با یکدیگر، به سمت افزایش قیمت سوق پیدا می کنند.

سازمان هواپیمایی در گرانی بلیت پروازها منفعل است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقتی عرضه کم و تقاضا برای دریافت خدمات پروازی زیاد باشد در یک فضای شبه انحصاری، ایرلاین ها هر  کاری که اراده کنند انجام می دهد مخصوصا اگر نظارتی هم وجود نداشته باشد. سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده دولت و ناظر بر عملکرد ایرلاین ها در موضوع گرانی ها بسیار منفعل است.

حسین پور تاکید کرد: عملا شاهد یک نظارت نمایشی و چراغ سبز سازمان هواپیمایی کشور برای افزایش قیمت ها هستیم. وزیر راه و شهرسازی باید شخصا به این موضوع ورود کند و مانع از افزایش قیمت ها شود. مجلس هم مخالف هرگونه افزایش قیمت چه در ایام اربعین و چه در سایر ایام است و حتما به این موضوع ورود می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی گران فروشی بلیت بلیت پرواز کمال حسین پور سازمان هواپیمایی کشور وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت ایرلاین ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی