Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:53:23 GMT

احداث پهلوگاه اضطراري در بزرگراه امام علي(ع)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۸۱۱

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه14 از احداث پهلوگاه اضطراری در بزرگراه امام علی(ع) با هدف ارتقای ایمنی ترافیکی در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه و تسهیل و تسریع امدادرسانی به خودروهای آسیب دیده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ایجاد پهلوگاه اضطراری جدید در منطقه را، برای توقف خودروها در زمان های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، تصادفات و یا امدادرسانی خودروهای امدادی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به احداث 3پهلوگاه اضطراری در بزرگراه های محلاتی و امام علی(ع)   افزود: این پهلوگاه های اضطراری به منظور افزایش سطح ایمنی خودروهای عبوری و توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند، احداث شده است.
سالاری پور همچنین در خصوص احداث پهلوگاه اضطراری جدید در بزرگراه امام علی(ع) جنوب به شمال بعد از بزرگراه شهید محلاتی گفت: عملیات عمرانی احداث پهلوگاه در قالب اجرای اقدامات عمرانی شامل تخریب جداول، خاکبرداری، جدول بندی، زیرسازی، اجرای فضای سبز، اجرای رویه آسفالت و در نهایت نصب علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شد.
شهردار منطقه14، با بیان اینکه با توجه به  حجم تردد در بزرگراه های محوری منطقه، توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند همچنین برای کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی، نسبت به ایجاد این پهلوگاه های اضطراری  براساس بازدیدهای میدانی کمیته ایمنی معابر و درخواست پلیس راهور منطقه، در نقاط مورد نیاز اقدام می شود.
 سالاری پور در پایان از نظارت و برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک  در محورهای عبوری منطقه14 با رویکرد ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و رضایت شهروندان خبرداد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پهلوگاه پهلوگاه اضطراری احداث پهلوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳