Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:30:25 GMT

سیر تا پیاز آموزش زبان اسپانیایی با ایران کمبریج

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۵۹۸۴

سیر تا پیاز آموزش زبان اسپانیایی با ایران کمبریج

در سال‌های اخیر آموزش زبان اسپانیایی در کشور ما ایران بسیار محبوب شده است و افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان هستند. بیشتر از 580 میلیون نفر در جهان به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و همین موضوع گویای اهمیت یادگیری این زبان است.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران کمبریج، یادگیری و آموزش زبان اسپانیایی برای برخی از افراد جنبه‌ی سرگرمی دارد و برخی دیگر این زبان را برای ادامه‌ی تحصیل و پیدا کردن فرصت‌های شغلی بهتر یاد می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یادگیری زبان اسپانیایی باید طبق اصول پیش رفت، از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد سیر تا پیاز آموزش زبان اسپانیایی با شما صحبت کنیم. ما را همراهی کنید.

مزایای یادگیری زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی زبان دوم ایالات متحده‌ی آمریکا است و زبان رسمی بیش از  23 کشور در جهان است، از این رو یادگیری آن مزیت های زیادی خواهد داشت. کشور اسپانیا دانشگاه هایی با رتبه‌های عالی دارد که نخبه‌های زیادی تمایل به ادامه‌ی تحصیل در این دانشگاه‌ها را دارند.

زبان اسپانیایی جزو زبان‌های ساده برای یادگیری است و یک زبان شاد و سرشار از موسیقی و زندگی است. علاوه برآن در کشور ما ایران؛ به دلیل ارتباطات گسترده‌ی تجاری، بازرگانی، سیاسی، فرهنگی و غیره بازار کار مناسبی برای افراد مسلط به زبان اسپانیایی وجود دارد.

از آنجایی که تعداد افراد مسلط به زبان اسپانیایی در کشور ما ایران کم است، تسلط به این زبان بازار کار مناسبی برای مترجمی اسپانیایی فراهم کرده است.

سیر تا پیاز آموزش زبان اسپانیایی در ایران کمبریج

برای اینکه یادگیری زبان اسپانیایی برایتان آسان‌تر شود و در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسید، توصیه می‌کنیم به یک آموزشگاه معتبر مانند ایران کمبریج مراجعه کنید. ایران کمبریج با در اختیار داشتن اساتید مجرب و حرفه‌ای و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین به آموزش زبان اسپانیایی می‌پردازد.

در موسسه‌ی ایران کمبریج دوره‌های گروهی فشرده، گروهی فوق فشرده، دوره‌های ترمیک، خصوصی و نیمه خصوصی زبان اسپانیایی برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های مبتدی و تخصصی زبان اسپانیایی می‌توانید با ایران کمبریج تماس بگیرید.

سختی یادگیری زبان اسپانیایی

یکی از سوالاتی که در شروع یادگیری زبان اسپانیایی ممکن است برایتان مطرح شود این است که آیا یادگیری زبان اسپانیایی سخت است؟

دشواری آموزش زبان اسپانیایی به عوامل مختلفی مانند پیش زمینه‌ی شما بستگی دارد. در صورت تسلط به زبان‌هایی مانند زبان ایتالیایی و فرانسه به دلیل تشابه کلمات و قواعد یادگیری زبان اسپانیایی را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. علاوه برآن، تسلط به زبان انگلیسی باعث شده که اکثر کلمات هم ریشه با زبان اسپانیایی را راحت‌تر یاد بگیرید.

علاوه بر همه‌ی موارد ذکر شده لازم به توضیح است که بگوییم ساختار جملات انگلیسی و اسپانیایی بسیار به هم شباهت دارند و تنها تفاوت‌های کوچکی با یکدیگر دارند که می‌توانید آن‌ها را با تمرین و تکرار یاد بگیرید. در قواعد زبان اسپانیایی نیز یکسری استثنائاتی وجود دارد که آن ها را با تمرین می‌توانید ملکه‌ی ذهنتان کنید.

یادگیری زبان اسپانیایی در سن پایین بسیار آسان و ماندگار خواهد شد، از این رو تا فرصت دارید در سنین پایین‌تر نسبت به یادگیری این زبان اقدام کنید.

روش‌های آسان یادگیری زبان اسپانیایی

برای اینکه یادگیری زبان اسپانیایی برای شما آسان‌تر شود، باید به یکسری نکات توجه کنید.

مشخص کردن هدف از یادگیری زبان اسپانیایی مرور لغات، گرامر و اصطلاحات با فلش کارت استفاده از ابزارهای کمک آموزشی مانند نرم‌افزارهای خودآموز، کتاب‌های آموزشی و پادکست‌ها تمرین روزانه با صدای بلند صحبت کردن با افراد اسپانیایی زبان گوش دادن به موسیقی و اخبار اسپانیایی تماشای فیلم های اسپانیایی منابع آموزش زبان اسپانیایی

برای آموزش و یادگیری یک زبان دوم مانند زبان اسپانیایی انتخاب منابع مناسب می تواند مسیر یادگیری را برای شما هموارتر سازد. برخی از بهترین منابع آموزش زبان اسپانیایی به شرح زیر می‌باشند:

1-کتاب های زبان اسپانیایی

کتاب‌ها جزو منابع مفید و جامع برای یادگیری زبان اسپانیایی هستند. از بهترین کتاب‌های آموزشی زبان اسپانیایی شامل زیر می‌باشند:

کتاب Prisma کتاب Learn to speak Spanish کتاب El Cronometro کتاب Mastering Spanish Vocabulary کتاب Competencia gramatical en USO کتاب Sueña کتاب Hugo Spanish in three months کتاب Colloquial Spanish Easy Spanish Step by Step 2-پادکست‌های آموزشی

موثرترین پادکست‌های آموزشی زبان اسپانیایی به شرح زیر می‌باشند:

Spanish Pod 101 Show Time Spanish Finally Learn Spanish – Beyond the Basics Insta Spanish Lessons Notes in Spanish Learn Spanish with La Casa Rojas 3-وب‌سایت‌های آموزشی زبان اسپانیایی

با دسترسی به اینترنت می‌توانید از انواع وب‌سایت‌های آموزشی زبان اسپانیایی برای یادگیری این زبان استفاده کنید.

ویدئوها و فیلم‌های آموزشی

4-ویدئوها و فیلم‌های آموزشی تاثیر زیادی در یادگیری زبان اسپانیایی دارند.

سخن پایانی

در مورد مزیت‌های یادگیری زبان اسپانیایی و سختی یادگیری این زبان و روش‌های موثر یادگیری این زبان توضیح دادیم و در پایان بهترین منابع یادگیری زبان اسپانیایی را به شما معرفی کردیم.

موسسه ی ایران کمبریج با بهره‌گیری از اساتید مجرب و حرفه‌ای و مطابق با ساختارهای به روز دوره‌های کاربردی و متناسب با اهداف شما را برگزار می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت https://www.ircambridge.com  مراجعه نموده و با شعبه‌های مختلف این آموزشگاه تماس بگیرید:

شعبه مرکزی ایران کمبریج ( میدان ولیعصر ) : 88854048 – 88854207

شعبه غرب ایران کمبریج ( میدان صادقیه ) : 44024298 – 44024371

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش زبان خارجی زبان اسپانیایی یادگیری زبان اسپانیایی آموزش زبان اسپانیایی زبان اسپانیایی زبان اسپانیایی زبان اسپانیایی یادگیری این زبان برای یادگیری ایران کمبریج کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا