Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 17 تهران گفت: در دهه اول ماه محرم، 1807 تن زباله و در 3 روز آخر دهه اول ماه عزای حسینی، 491 تن زباله از سطح نواحی مختلف منطقه توسط عوامل خدمات شهری منطقه جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا شنگی شهردار منطقه 17 تهران درخصوص اقدامات عوامل خدمات شهری و محیط زیست منطقه طی دهه اول محرم در سطح منطقه، گفت: با توجه به عزاداری در ایام دهه اول محرم به ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری منطقه تمام مدت در حال آماده باش کامل و نظافت و پاکسازی سطح محلات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنگی افزود: طی این مدت عوامل اجرایی و نیروهای خدمات شهری منطقه در دو شیفت شب و روز مشغول پاکسازی، لایروبی و نظافت معابر  انهار بوده اند. در این ایام 90 کارگر در شیفت روز و 180 کارگر در شیفت شب مشغول خدمت رسانی بودند.

شهردار منطقه با اشاره به استفاده از ماشین آلات مخصوص ، اظهار کرد: 48 ماشین مخصوص جهت لایروبی، نظافت و پاکسازی، جمع آوری زباله و شست و شوی مخازن، معابر، انهار و جداول در سه روز آخر دهه اول محرم در سطح نواحی سه گانه محلات منطقه به کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم، 1807 تن زباله و در 3 روز آخر دهه اول ماه عزای حسینی، 491 تن زباله از سطح نواحی مختلف منطقه توسط عوامل خدمات شهری منطقه جمع آوری شده است.

شنگی در ادامه گفت: طی دهه اول ماه محرم  و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به عزاداران حسینی، در مجاورت اکثر میادین و خیابان های اصلی، نیروها و عوامل اجرایی اداره مدیریت پسماند جهت پاکسازی و جمع آوری پسماند های خشک مستقر بودند و به صورت مستمر در محدوده های مورد نظر خدمات‌رسانی کرده و تمام تلاش خود را برای پاکیزگی معابر منطقه انجام دادند.

شهردار منطقه 17 اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم، 15 هزار کیلوگرم پسماند خشک از مخازن، معابر و انهار نواحی سه گانه منطقه توسط نیروها و عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری جمع آوری شد. همچنین طی این مدت ٣۵٠ کارتن پلاست، ۴۰ مخزن ٢۴٠ لیتری مشکی و ١٥٠ کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر به هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا توزیع شد و کارشناسان منطقه، آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبداء را به شهروندان ارائه دادند.

شنگی افزود: در این مدت، ١٠ نفر از عوامل اجرایی نیروهای اداره مدیریت پسماند به همراه ٢ دستگاه وانت در دو شیف شب و روز مشغول به خدمات‌رسانی و جمع آوری پسماند های خشک سطح منطقه در بودند که بر این اساس، بالغ بر ١۵تن پسماند خشک جمع آوری شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زباله جمع آوری زباله محرم 1401 خدمات شهری منطقه عوامل خدمات شهری عوامل اجرایی شهردار منطقه دهه اول ماه جمع آوری شد ماه محرم تن زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط دهیار جدید روستای دستک هنوز مطلوب نظر محیط زیست نیست، گفت: برنامه آموزش و جلب مشارکت مردم روستای دستک برای تفکیک زباله از مبدا باید هر چه سریعتر توسط دهیاری اجرایی و جایگاه زباله‌ موجود که غیرمجاز می‌باشد، طی فرایندی تعطیل شود.

رامین حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مدیریت پسماند در روستای بزرگ دستک، اظهار کرد: طبق گزارش ارائه شده توسط دهیار مربوطه پس از اخطاریه صادره، وضعیت موجود تا حدی با خاک‌پوشانی زباله‌ها و نصب بنر هشداری توسط دهیاری مدیریت شد.

اقدامات دهیاری دستک هنوز کامل نبوده و مورد تایید محیطزیست نیست

وی با بیان اینکه هنوز اقدامات انجام شده توسط دهیار دستک مطلوب نظر محیط زیست نیست، افزود: مقرر شد جایگاه زباله مذکور همانند جایگاه زباله سابق روستای سالکده که در حال حاضر وجود خارجی ندارد، ضمن اجرای برنامه‌های آموزشی و جلب مشارکت مردمی و تفکیک زباله از مبدا، تعطیل شود که در این خصوص هم با جدیت پیگیر موضوع هستیم. 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت: مدیریت پسماند روستاها براساس سیاست‌های ابلاغی از استانداری می‌بایست با اجرای طرح مپ روستایی با رویکرد آموزش و جلب مشارکت عمومی روستانشینان عزیز با هدف کاهش حجم زباله و تفکیک حداکثری، توسط دهیاران با الگوبرداری از روستاهای موفق در این زمینه اجرا شود.

حسین‌زاده با اشاره به پیگیری جدی محیط زیست در خصوص ساماندهی وضعیت زباله‌های رها شده در حریم راه‌ها، انهار، سواحل و تفرجگاه‌ها، به لزوم پیگیری جدی بخشداران در این خصوص تاکید و خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه دهیاران به اخطاریه‌های صادره و ادامه و روند آلودگی پسماند در روستاها، موضوع از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب یا آلودگی محیط زیست از طریق تماس با سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن ۰۱۳۴۱۱۲۵۰۹۹ موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه