Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری گفت: از دیدگاه سیاست‌های کلی نظام هم توسعه زندان‌ها مورد تایید نیست و به همین دلیل در شهرستان‌های استان بازداشتگاه و زندان وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، به مناسب هفته خبرنگار از دفتر خبرگزاری تسنیم استان بازدید و با مدیر و خبرنگاران این مجموعه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید  با اشاره به اینکه برای حفظ حقوق شهروندی و تکالیف شهری، مجموعه زندان یک مجموعه محصوری است، اظهار داشت: برای حفظ ارتباط با مردم‌، رسانه‌ها یک‌پل ارتباطی هستند و وجه تمایز خبرگزاری تسنیم نسبت به سایر خبرگزاری‌ها به‌روز بودن اطلاعات و اخبار است.

حیدری تصریح کرد: خط مشی این خبرگزاری حرکت در مسیر نظام، انقلاب و روحیه انقلابی‌گری است، تا جایی که هیچ‌گاه خبرهای جهت‌دار و منفعت‌طلبانه در این خبرگزاری منتشر نشده است و انتشار اطلاعات و اخبار در این خبرگزاری برای هرمخاطبی کافی و اقناع‌کننده است و مخاطب را از سایر منابع نشر خبر بی‌نیاز می‌سازد.

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری رسانه را یک فکر، حرکت و جریان دانست که می‌تواند نتایج مثبت یا منفی به بار بیاورد و خاطرنشان کرد: سواد رسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه برخی جریانات اجتماعی اشتباه نتیجه نداشتن سواد رسانه‌ای کافی است و برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای ضروری است تا مخاطبان بتوانند اخبار سالم و مفید را از خبرهای هدفمند و ساختگی و مغرضانه تشخیص دهند.

حیدری با تاکید بر اینکه تکالیف قانونی زندان‌ها براساس سیاست‌های کلان برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: هم‌اکنون‌ در استان 3زندان، 1 کانون‌‌ اصلاح تربیت  و 1 اردوگاه وجود دارد و از دیدگاه سیاست‌های کلی نظام هم توسعه زندان‌ها مورد تایید نیست و به همین دلیل در شهرستان‌های استان بازداشتگاه و زندان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه تراکم بیش از حدی نسبت به سرانه نگهداری در زندان‌های استان وجود دارد که برای کاهش جمعیت کیفری باید همه نهادها و گروه‌های پیشگیری از وقوع جرم تلاش کنند.

بازدید مسئولان استان اردبیل از دفتر خبرگزاری تسنیم به روایت تصویرفرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد+تصاویربازدید مدیرکل اداره ثبت احوال استان از دفتر خبرگزاری تسنیم اصفهان/ فعالیت چشمگیری تسنیم در عرصه اطلاع‌رسانی

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری طی دو سال قبل در زمینه تناسب جمعیت و جرم، به‌ویژه در حوزه مواد مخدر در حال عبور  از میانگین کشوری است که نیاز به کنترل اجتماعی دارد و باید نهادهای اجتماعی و مردم هم همکاری کنند.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز خبرنگار تسنیم روز خبرنگار تسنیم مدیرکل زندان های استان چهارمحال و بختیاری خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد