Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:11:17 GMT

خبرنگار می تواند از ترک فعل مدیران جلوگیری کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۶۵۰۹

خبرنگار می تواند از ترک فعل مدیران جلوگیری کند

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر خبرنگاران را موذن جامعه دانست که می توانند از ترک فعل مدیران جلوگیری کنند وگفت: مسئولان برای جلوگیری از ترک فعل خود نیاز به اذان خبرنگاران دارند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد باقر برقراری دوشنبه ۲۴ مرداد ماه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان ملایر اظهار کرد: خبرنگار با ثبت خبر اجازه گم یا محو شدن اخبار در قطعه ای از تاریخ را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری ادامه داد: امروز ثبت بسیاری از کتاب های تاریخی، مدیون کسانی است که این اتفاقات را ثبت و ضبط کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه فرهنگ ما مدیون این افراد است، گفت: اگر خبرنگار نبود، اتفاقات و اخبار در همان زمان می ماند و فراموش می شد.

برقراری خطاب به خبرنگاران مطرح کرد: به دنبال اخبار ماندگار و عبرت آموز باشید و از اخبار بی ارزش دوری کنید.

وی عدم حب و بغض در نشر اخبار را یکی از ویژگی های یک خبرنگار برشمرد و افزود: پیش داوری، فضاسازی و قضاوت به نفع خود یا اشخاص دیگر به دور از شان خبرنگار است.

برقراری با بیان اینکه خبرنگار باید خبر خود را کارشناسانه و از منبع موثق نقل کند، تصریح کرد: خبرنگار باید اهداف متعالی را در انتشار اخبار دنبال کند و انتشار خبر سلیقه ای نباشد.

امام جمعه ملایر از کار خبرنگاران بعنوان کاری بزرگ و ارزشمند یاد کرد و گفت: خبرنگاران باید راه و روش اهل بیت(ع) را پیش گرفته و الگویی عملی برای دیگران باشند و با الگو بودن نقش آفرینی کنند.

وی خبرنگاران را موذن جامعه دانست که می‌توانند از ترک فعل مدیران جلوگیری کنند و یادآور شد: مسئولان برای جلوگیری از ترک فعل خود نیاز به اذان خبرنگاران دارند.

برقراری خطاب به خبرنگاران شهرستان تاکید کرد: شما باید با بیان نواقص، مشکلات، نیازها و مطالبات مردم این خط و مشی را به مسئولان بدهید که نواقص و ضعف ها را احساس و آن را  رفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی از خبرنگاران خواست در راستای معرفی دو برند جهانی منبت و انگور شهرستان تلاش کنند و گفت: اصحاب رسانه شهرستان باید  مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

 وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه صنایع تبدیلی اظهار کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در ملایر می‌تواند تحول عظیمی در راستای توسعه اقتصادی شهرستان به دنبال داشته باشد.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری واقعه عاشورا را قرار گرفتن تمام اسلام در برابر تمام کفر دانست و خاطرنشان کرد: اگر واقعه عاشورا به روایت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) ثبت نمی‌شد، ممکن بود آیندگان تاریخ عاشورا را به غلط ثبت کنند.

برقراری تاکید کرد: آزادی خواهان جهان از امام حسین(ع) الگو می گیرند و این به برکت اخباری است که به درستی ثبت شده است.

وی با اشاره به صحبت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «انسان مومن باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کند»، اظهار کرد: فرصتی که در تهدید است، در خود فرصت نیست و خبرنگاران باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند .

برقراری به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه کار فرهنگی درست و تمیز اشاره و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید کار فرهنگی تمیز ارائه دهند چرا که کار فرهنگی تمیز هرگز گم نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رسانه خبرنگاران امام جمعه ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد