Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رجبی‌رنجبر از اجرای پویش کاسبان حسینی همزمان با ایام محرم در قزوین خبر داد و گفت: در غالب این پویش، هر واحد صنفی یک بسته معیشتی به نیابت از شهدای کربلا تهیه کرده و به جامعه هدف قشر اصناف اهدا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس رجبی‌رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از اجرای پویش "کاسبان حسینی" خبر داد و اظهار کرد: پیرو ابلاغ فرماندهی سازمان بسیج کشور مبنی بر برگزاری رزمایش عاشقان ثارالله در ایام ماه محرم، سازمان بسیج اصناف کشور هم اقدام به راه‌اندازی پویش کاسبان حسینی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب پویش کاسبان حسینی، هر واحد صنفی یک بسته معیشتی به نیابت از شهدای کربلا تهیه کرده و به جامعه هدف قشر اصناف اهدا می‌کند.
مسئول بسیج اصناف سپاه استان قزوین تصریح کرد: برای اجرای این پویش از ظرفیت مساجد و پیش‌نمازهای مساجد بازار، انجمن‌های خیرین، اتاق‌های اصناف، روسای اتحادیه‌ها و بزرگان و متدیین بازار استفاده می‌شود.
وی بیان کرد: برای بحث ارتباط گیری با مجموعه‌های یاد شده دیدار چهره به چهره خواهیم داشت تا آنان نیز اجرای پویش را به زیرمجموعه‌های خود تسری دهند.
رجبی‌رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده در اختیار فرماندهان نواحی یا کسبه‌های تهیه‌کننده بسته‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آن در بین جامعه هدف یا افراد از پیش شناسایی شده، اقدام کنند.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش کاشی حرم در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تلاش ستاد برای توسعه عتبات عالیات  را امری خدا پسندانه دانست و گفت: مردم  استان لرستان با کمکهای نقدی و غیر نقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم های مطهر دارند. 
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت:مردم ولایی لرستان بیش از چهار میلیارد تومان برای توسعه و بازسای حرم های مطهر کمک کرده اند .
ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جلب مشارکت‌های  همه ی ارادتمندان  و عاشقان اهل بیت(ع) طرحی را به نام «کاشی حرم» در دست اجرا دارد که در این طرح هر فرد علاقه‌مند هزینه ساخت و نصب یک کارشی از صحن عقیله بنی هاشم که در جوار حرم امام حسین(ع) ساخته می‌شود را پرداخت می‌کند.
اگر دوست دارید نام شما هم جزو خادمان و مشارکت‌کنندگان در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم قرار گیرد می‌توانید هزینه یک کاشی از این حرم را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و جزو واقفان حرم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد