Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: معاون اول رییس جمهور در شرایط سختی کار هماهنگی تیم اقتصادی دولت را بر عهده گرفت.تخریب ها به دنبال تضعیف این نقطه کانونی هستند.

غلامرضا منتظری در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به فضاسازی‌ها علیه معاون اول رییس جمهور گفت: آقای مخبر در شرایط سختی کار هماهنگی تیم اقتصادی دولت را بر عهده گرفته و ما در آغاز کار دولت جدید با انبوهی از مشکلات به جا مانده از دولت قبل مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرگان در مجلس افزود: طبیعی است که ثمرات اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه اقتصادی در میان مدت و بلندمدت ملموس است و ما نباید در این زمینه با عجله قضاوت کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی آن هم در شرایط نگران کننده‌ای که دولت کار را برعهده گرفت، روحیه‌ای جهادی و پیگیر نیاز دارد،تخریب ها به دنبال تضعیف این نقطه کانونی هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر نقدی هم به کار آقای مخبر یا افراد دیگر می‌شود باید نقد منصفانه باشد و ما در انتقادات باید از تخریب پرهیز کنیم. اگر انتقادی هم داریم باید این انتقاد عالمانه و از سر خیرخواهی باشد و در کنار آن راهکارهای خود را نیز برای رفع مشکل ارائه کنیم.

وی افزود: طبیعی است در مسیر اجرا اشکالاتی هم وجود دارد و ما منکر وجود اشکال و ایرادات نیستیم اما راه حل رفع اشکال تخریب نیست بلکه ارائه انتقاد و راهکار پیشنهادی در کنار یکدیگر برای رفع مشکل است.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

کد خبر 748064

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏