Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه "لب‌های عطشان" که همزمان با دهه دوم محرم در اردبیل برپاشد ، اظهار کرد: تبیین واقعه عاشورا در قالب هنر بیشترین اثرگذاری را در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سوگواره لحظه‌های عاشورایی در تربیت و هدایت روحانیون هنرمند با موضوع عاشورا نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کند، گفت: هنرمندی می‌تواند در تبیین هنر عاشورایی به درستی گام بردارد که شناخت کافی از واقعه عاشورا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عاشورا را در حقیقت بزرگترین و مهم‌ترین ویژگی فرهنگی ملت‌های آزادی‌خواه عنوان کرد و افزود: عاشورا به عنوان یک فرهنگ اثرگذار، هدایت‌گر و حیات‌بخش در تار و پود زندگی ما تنیده شده و ما هر نقطه قوت فرهنگی داریم، از عاشورا است.

نمایشگاه "لب‌های عطشان" دارای ۳۰ غرفه است که از خروج از مدینه شروع شده و تا بازگشت اسرا به کربلا و نهایتا در بین‌الحرمین به پایان می‌رسد. این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ برای بازدید عموم آزاد است.​​

برچسب‌ها نمایشگاه عکس ماه محرم اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس ماه محرم اردبیل نمایشگاه عکس ماه محرم اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود