Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده: از ملازمات تولید در هر مجموعه‌ای فراهم بودن زیرساخت‌های کافی است و این قرارگیری توالی زیرساخت‌ها هستند که یک مجموعه تولیدی هماهنگ و پیشرو را آماده فعالیت می‌کنند.

انرژی برق امروزه به‌ عنوان پاک‌ترین انرژی از ضروری‌ترین نیازمندهای شرکت‌های تولیدی و خدماتی است و می‌توان گفت در جوامع امروزی بدون این انرژی عملاً اغلب فعالیت‌ها از ادامه کار بازمی‌ایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش گرما و مصرف بی‌رویه برق، دولت‌ها در نخستین اقدام به تعدیل و قطع برق شرکت‌های تولیدی روی می آورند تا بتوانند بخشی از کمبودها در این رابطه را جبران کنند و در این شرایط این شرکت‌های تولیدی هستند که با در نظر گرفتن تدابیری باید برق موردنیاز خود را تأمین کنند.

شرکت دخانیات گیلان ازجمله شرکت‌های تولیدی در استان است که توانسته با در نظر گرفتن تدابیری، اقدام به تأمین برق موردنیاز خود کند تا بتواند در شرایط اضطراری روی پای خود بایستد و به فعالیت تولیدی خود، ادامه دهد.

اکنون سه ژنراتور هرکدام با ظرفیت ۱.۳ مگاوات که درمجموع ۴ مگاوات برق تولید می‌کنند، در شرکت دخانیات گیلان  خریداری و به زودی مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

مدیر مجتمع دخانیات گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار کرد که قطعی برق در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شرکت وارد کرده بود و  با نصب و راه‌اندازی این سه دیزل ژنراتور، مجتمع دخانیات گیلان دیگر شاهد خاموشی و خسارات ناشی از آن نخواهد بود.

مصطفی صابر با بیان اینکه اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان برای افتتاح فاز نخست نیروگاه برق این مجتمع اختصاص‌یافته، می‌گوید: با تلاش‌های صورت گرفته در شرکت دخانیات ایران و مجتمع دخانیات استان، آرزوی دیرینه ما محقق شده و با نصب و راه‌اندازی سریع‌تر این سه دیزل ژنراتور، دیگر مشکل قطعی برق که زیان‌های متعددی درزمینهٔ تولید به ما وارد می‌کرد، نخواهیم داشت.

تدبیر شرکت دخانیات گیلان در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و اقدام به خرید سه ژنراتور و تأمین برق موردنیاز برای فعالیت تولیدی، اقدامی پسندیده و قابل‌تحسین است که به نظر می‌رسد باید به الگوی سایر شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌ها باشد.

حفظ اشتغال و تولید در شرایط کنونی در کنار جذب سرمایه‌گذار و منابع ملی، نیازمند مدیریت صحیح منابع و گسیل آن در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی است و می‌توان گفت اساس تحقق منویات نظام و رهبری در حوزه اشتغال و تولید است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دخانیات گیلان تولید سیگار گیلان شرکت دخانیات گیلان شرکت های تولیدی دخانیات گیلان شرکت دخانیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از پیش‌بینی وقوع رگبار تگرگ در استان خبر داد.

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هشدار هواشناسی استان لرستان سطح نارنجی صادر شده است.

وی از تقویت فعالیت سامانه بارشی در بعدازظهر چهارشنبه خبر داد و افزود: این شرایط با رگبار باران، رعد و برق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و وزش باد شدید (تندبادهای لحظه‌ای) همراه است.

او با بیان اینکه منطقه اثر این سامانه نواحی غربی و جنوبی استان است، زمان پایان فعالیت آن را اوایل شب جمعه اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و خشکه‌رودها، احتمال ریزش کوه، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و موقتی به‌دلیل وزش باد، خسارت به باغ‌ها و مزارع کشاورزی را با این سامانه شاهد خواهیم بود.

مرادپور خواستار پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، اجتناب از کوچ عشایر، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه شد.

وی اضافه کرد: پتانسیل بارشی برای روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بهتری برخوردار بود و تمرکز بارش‌های این سامانه غالباً در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم