Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است گفت: شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل اهمیت فراوانی دارد که این شناسایی باید به سرعت و با درستی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر بتوانیم در مدت زمان کوتاهی بازماندگان تحصیل را شناسایی کنیم قطعا می‌توانیم مراحل بعدی آموزش را نیز به خوبی برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرمانداران سیستان و بلوچستان باید از همه ظرفیت های خود استفاده کنند و از طریق دهیاری ها، مراکز درمانی و خانه های بهداشت آدرس و اطلاعات تماس بازماندگان از تحصیل را به دست آورده و به اداره کل آموزش و پرورش ارسال کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از همین رو فرمانداران با تشکیل جلسه فوری در هفته آینده با کمک دهیاران، مراکز درمانی و حوزه های علمیه تشیع و تسنن برای شناسایی بازماندگان از تحصیل اقدام فوری کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌ها و زحمات فراوانی بعد از انقلاب اسلامی در زمینه ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

مدرس خیابانی ادامه داد: ساخت مدارس برای کودکان استثنایی در سیستان و بلوچستان بسیار مهم است و باید همه مردم به مراکز آموزشی دسترسی پیدا کنند.

وی بیان کرد: اساسا هویت و موجودیت فرهنگی هر جامعه ای متأثر از نحوه آموزش و پرورش آن است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاماندگان از تحصیل سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است