Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم محکومیت در ۶۳ پرونده مربوط به اخذ وجه اضافه از بیماران در سطح این استان خبر داد.

غلامرضا سالاری از رسیدگی به ۶۳ پرونده تخلف مرتبط با دریافت وجه اضافه از بیماران در فارس خبر داد و گفت: موضوع این پرونده ها اخذ وجه اضافه از بیماران بابت ویزیت و یا عمل های جراحی بوده که بعد از بررسی در کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی، به تعزیرات حکومتی استان ارجاع و رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تعزیرات فارس، سالاری اضافه کرد: قانونگذار مجازات جریمه نقدی از دو تا ده برابر اضافه دریافتی از بیماران، توبیخ کتبی و درج در پرونده را به عنوان مجازات رعایت نکردن تعرفه های درمانی در نظر گرفته که بر اساس مصوبه اخیر سران محترم قوا، میزان این مجازات ها افزایش ۵ برابری داشته است.

سالاری از جریمه نقدی ۱۲ میلیارد ریالی متخلفین این پرونده ها خبر داد و خاطرنشان کرد: متخلفان علاوه بر جریمه نقدی، ملزم به بازگرداندن میزان اضافه دریافتی به شاکیان و در مواردی نیز محکومیت درج در پرونده شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات فارس گفت: مطابق قانون؛ دریافت بیش از میزان مصوب تعرفه در خدمات درمانی تخلف است و مردم می توانند در صورت مشاهده این تخلفات، موضوع را به دانشگاه علوم پزشکی  گزارش کنند.

بازداشت سه متهم در رابطه با ارز قاچاق

سالاری همچنین با اشاره به اینکه پرونده سه متهم ارزی در تعزیرات حکومتی فارس منجر به صدور حکم محکومیت شده است، گفت: این افراد به اتهام انجام معاملات غیرمجاز ارزی توسط نیروی انتظامی استان بازداشت شده بودند که پرونده آنها در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و با توجه به تحقیقات انجام شده تخلف این افراد محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها در نهایت منتهی به صدور حکم جریمه نقدی به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال در حق دولت از سوی متهمان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی استان وجه اضافه جریمه نقدی صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند