Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت گنبدکاووس، از مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی خواست برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان نسبت به معرفی اراضی مازاد همکاری لازم داشته باشند.

وی با تبریک در پیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این هفته بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته و نیز عملکرد یکساله دولت مردمی آیت‌الله رییسی در قالب جهاد تبیین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهرویه، مردمی بودن را مهمترین شاخصه دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و اضافه کرد: دولت سیزدهم نیز با همان نگاه و رویکرد در حال خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

وی اضافه کرد: انجام ۳۱ سفر استانی و حضور در روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هر استان و دیدار از نزدیک با مردم، گواه بر مردمی بودن دولت آیت الله رییسی و اعضای کابینه‌اش است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس، تکمیل طرح‌های نیمه تمام با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به منظور بهره‌مندی مردم از مزایای آن را از دیگر مصدادیق مردمی بودن دولت سیزدهم ذکر کرد و بیان داشت: امروز همه ما بویژه مدیران ادارات و نهادها وظیفه دارند در قالب جهاد تبیین خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو کنند.

دهرویه از مدیران خواست در بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت به مردم از ظرفیت‌های مردمی به ویژه تشکل‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها استفاده کنند.

وی با اذعان به اینکه هنوز برخی مسائل و مشکلات در جامعه وجود دارد اما نباید منکر خدمات و دستاوردهای انقلاب طی ۴۳ سال گذشته بود، گفت: اکنون همه تلاش دولت و کارگزاران آن به ویژه در استان گلستان رفع مسائل و مشکلات مردم با تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی با رفع موانع تولید و جذب سرمایه‌گذار و نیز ارتقای درآمد سرانه مردم این استان شمالی به میانگین کشوری در افق ۱۴۰۴ می‌باشد.

دهرویه همچنین بدون اشاره به جزییات پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت افزود: در این هفته در مجموع ۲۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی از حضور پرشور مردم، مدیران و علمای شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در «همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی» که با حضور «خالد عبدالوهاب ملا» رییس جمعیت علمای اهل سنت عراق در امامزاده یحیی بن زید (ع) این شهرستان برگزار شد، قدردانی کرد و بیان داشت: مهمان ویژه این مراسم از وحدت و انسجام و زندگی مسالمت آمیز بین اقوام و مذاهب در این شهرستان بشدت تمجید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه گزارشی از نحوه انتخاب پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این شهرستان ارائه داد و گفت: تنها پروژه‌هایی دارای مجوز کمیسیون ماده ۲۳  که عملیات اجرایی آن پایان یافته و در تولید و اشتغال و محرومیت‌زدایی موثر بودند، معرفی شدند.

عبدالحمید گوگلانی قربانزاده افزود: ۱۵ مورد از پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت ماهیت استانی دارد یعنی علاوه بر اهالی این شهرستان مردمان سایر نقاط گلستان هم از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی، رد دیون دولت در پروژه‌های سال قبل، سهیم بودن از پروژه‌های مصوب سفر و توجه به مناطق محروم روستایی و مرزی و حاشیه شهر را از دیگر ویژگی‌های طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در گنبدکاووس دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: رجایی و باهنر دولتمردانی مردمی بودند که در آتش کین دشمنان سوختند.

همچنین معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در سخنانی از تشکیل کمیته‌های «فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات و مراسم، پشتیبانی و اقتصادی، فنی و عمرانی، بانوان، ارزیابی عملکرد و روستایی و عشایر» ویژه هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: مسوولیت هر کمیته بر عهده یکی از ادارات است که دیگر ادارات هم در آن عضو هستند.

رضا اصالتی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات هر یک از کمیته‌ها و اعلام برنامه‌های آن به دبیرخانه ستاد هفته دولت در گنبدکاووس، افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده باید در راستای تبیین و برجسته‌سازی عملکرد نظام و دولت در حوزه‌های مختلف و نیز تبیین شعار امسال رهبر معظم انقلاب باشد.

همچنین در این جلسه روسای ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم گزارشی از فعالیت‌های مرتبط با هفته دولت در این شهرستان ارائه دادند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته دولت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته دولت گلستان گنبدکاووس هفته دولت گلستان رجایی و باهنر هفته دولت مردمی بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن بیان کرد: در شهرهایی که کماکان مشکل زمین وجود ندارد و زمین برای نهضت ملی مسکن تأمین شده، ثبت نام نیز ادامه دارد و مردمی که شرایط دریافت زمین در این طرح را دارند کماکان می‌توانند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن به جز در شهر سمنان و شاهرود، باز بوده و مردم می‌توانند برای دریافت زمین ثبت نام کنند، افزود: در دو شهر بزرگ استان هم سامانه به دلیل تأمین زمین برای افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند مسدود است وگرنه در صورت تأمین زمین باز خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: برای تمام کسانی که ثبت نام کرده و پول واریز کرده‌اند در تمام استان زمین پیش بینی شده و اغلب به جز سمنان، این زمین‌ها واگذار شده است و مشکلی در این باره نداریم.

حمیدی با بیان اینکه واگذاری‌های زمین در قالب نهضت ملی مسکن به جز سایت پیام نور سمنان و یک هزار واحدی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شاهرود، مابقی به صورت خودساز هستند، تاکید کرد: دولت زمین را به مردم می‌دهد تا خودشان هر طور می‌خواهند بسازند و در این مسیر از تسهیلات هم بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه موضوع مهم برای دولت آماده سازی زمین‌ها و قطعات و سایت‌ها برای واگذاری به مردم است چرا که مردم باید بلافاصله بعد از دریافت زمین‌ها را بسازند، افزود: در نشست‌های مختلف پیرامون وظایف دستگاه‌های مختلف استان سمنان پیرامون آماده سازی زمین‌ها، تاکید شده است.

معاون استاندار سمنان گفت: شهرداری‌ها وظیفه آماده سازی زمین‌ها و تسطیح آنها برای واگذاری به مردم در قالب نهضت ملی مسکن را در تمام استان سمنان بر عهده دارند که خوشبختانه همکاری خوبی را نیز تاکنون شاهد بوده‌ایم.

کد خبر 6094827

دیگر خبرها

  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران