Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@23:55:47 GMT

چگونه پکیج دیواری خود را تعمیر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۷۱۶۴

به همین منظور آموزشگاه برق گستران آموزش نصب پکیج دیواری را که شامل نصب و تعمیر کامل انواع پکیج‌های دیواری در مدل های مختلف را برای شما در نظر گرفته است تا با شرکت در این دوره بتوانید این حرفه را به طور کامل یاد بگیرید. و به راحتی وارد بازار کار شوید. برای مشاوره رایگان در این دوره و همچنین دوره های پردرآمد دیگر می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت برق گستران مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج و کولر گازی و همچنین سایر مواد مصرفی پس از مدتی به دلایل مختلف از جمله بارندگی، خرابی برد مدار، زمان سپری شده و ... آسیب می بینند و نیاز به تعمیر و عیب یابی دارند. روشن نشدن، گرم نکردن آب، فشار کم، صدای زیاد، کار نکردن خودکار، برخی از رایج ترین مشکلات پکیج دیواری و خنک نشدن، خاموش شدن، صدا کردن، گرم نکردن کولر گازی در زمستان برخی از مشکلات رایج کولر گازی است.

تعمیر و رفع آسیب در پکیج ها و کولر گازی ها امری تخصصی است و نیازمند کسب مهارت‌‌های لازم است. اگر این لوازم بدون دانش و تجربه لازم تعمیر شوند، ممکن است سایر قسمت‌‍‌ها آسیب ببینند و آسیب بیشتری رخ دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از یادگیری مهارت‌های لازم این دستگاه ها را تعمیر یا عیب یابی نکنید.

مشکلات رایج پکیج دیواری شامل چه مواردی است؟ روشن نشدن پکیج

این مشکل به دلایل مختلف در پکیج به وجود می‌آید، ترموستات، شمع، مسدود شدن لوله‌ها، تنظیم نشدن فشار آب از مهمترین دلایل روشن نشدن پکیج می‌باشد.

برای رفع این مشکل توصیه می‌کنیم ابتدا از خوب بودن فشار آب اطمینان حاصل کنید، در صورت بسته بودن لوله‌ها فراموش نکنید که رسوب را بردارید. تعویض شیر ورودی گاز و سوئیچ فشار هوا نیز از دیگر راهکارهاست.

پکیج آب را گرم نمی کند

افت و نوسان فشار گاز، فشار کم آب، ته نشین شدن لوله‌های پکیج، معیوب بودن سنسور NFC، هوا در لوله‌ها، خرابی برد مدار از شایع ترین دلایل گرم نشدن آب در پکیج دیواری هستند.

برای رفع این مشکل ابتدا از مناسب بودن فشار گاز ورودی به پکیج دیواری مطمئن شوید. اگر فشار گاز کم است، آن را افزایش دهید. همچنین فشار آب ورودی به پکیج دیواری را چک کنید و در صورت کم بودن با استفاده از پمپ آن را افزایش دهید. اسید شویی و ته نشینی پکینگ، تعمیر یا تعویض فلوسوئیچ، تعویض سنسور NTC، شیر سه طرفه راه حل‌های دیگری برای رفع این مشکل است.

نشت آب از زیر پکیج

سوراخ یا ترک در مبدل حرارتی پکیج، فرسودگی و شکستگی اتصالات داخلی پکیج دیواری، معیوب بودن شیر تسکین پکیج دیواری و شیر خنک کننده، شکسته شدن شیر پرکننده پکیج، مهر و موم نشدن قطعات و اتصالات پکیج دیواری و سایر دلایل نشتی آب از بسته است

برای حل این مشکل، تعویض مبدل حرارتی پکیج، تعویض واشرها و شیلنگ‌های فرسوده، تعویض شیر تخلیه پک، پمپ سیرکولاسیون و شیر پرکننده را از دیگر راهکارهای رفع این مشکل توصیه می‌کنیم.

با توجه به ماهیت حساس و پیچیده پکیج‌های دیواری، تعمیر این واحد امری تخصصی بوده و نیازمند کسب مهارت های لازم می باشد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیر پکیج دیواری به دست آورید، توصیه می کنیم بر روی آموزش تعمیرات پکیج دیواری کلیک کنید.

رایج ترین مشکلات کولر گازی کدامست؟ کولر گازی کپک زدگی دارد

دیدن کپک روی کولر گازی یکی دیگر از مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد هنگام کار با این دستگاه با آن مواجه می‌شوند. کاهش گاز مبرد چیلر، آلودگی فیلتر، روشن کردن چیلر در هوای سرد از شایع ترین دلایل یخ زدن چیلر است.

برای رفع این مشکل توصیه می‌کنیم شارژ گاز کولر را بررسی کرده و دوباره آن را پر کنید. همچنین فیلترها را تمیز کنید.

خنک نشدن کولر گازی

خنک نشدن کولر گازی یکی از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی است که کولر گازی‌ها با آن مواجه هستند. بروز این مشکل به دلایل مختلفی از جمله تنظیم نشدن درجه کولر، خرابی برد مدار و قطعات و اتصالات آن، نبود گاز کولر گازی، خرابی کمپرسور از مهمترین دلایل خنک نشدن کولر گازی است.

برای رفع این مشکل توصیه می‌کنیم ابتدا سطح مایع خنک کننده را بررسی کرده و آن را با توجه به محیط و دمای هوا تنظیم کنید. همچنین از وجود گاز مبرد در کولر اطمینان حاصل کنید و در صورت تمام شدن آن، آن را شارژ کنید. تعمیر و تعویض کمپرسور و برد خنک کننده از دیگر راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل می‌باشد.

کولر گازی در زمستان گرم نمی‌شود

کمبود گاز مبرد، خرابی فن کولر گازی، کثیف بودن فیلترهای کولر گازی، خرابی ترموستات، برد مدار و سنسور دمای کولر گازی از رایج‌ترین دلایل گرم نشدن کولر گازی است.

برای حل این مشکل توصیه می‌کنیم گاز مبرد را بررسی کرده و در صورت کاهش مجدد آن را پر کنید. تعویض فن تهویه مطبوع، تمیز کردن فیلترها، بررسی برد مدار، تعویض سنسور دما، ترموستات، شیر برقی از دیگر راهکارهای رفع این مشکل است.

به طور کلی مشکلات کولرگازی فقط به مواردی که در این مقاله ذکر شد محدود نمی‌شود و کولر گازی‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند. آبیاری کولر، روشن نشدن، کار مداوم، صدای زیاد کولر گازی، روشن نشدن از دیگر مشکلات رایج کولر گازی است.

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نصب کولر گازی و نحوه تعمیر آنها را دارید، توصیه می‌کنیم بهترین آموزشگاه نصب و تعمیر کولر گازی را بیابید و در دوره‌های آن ثبت نام کنید.

آموزش تعمیرات و نصب کولر گازی در آموزشگاه برق‌ گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین و تخصصی‌ترین آموزشگاه‌های کولر گازی در کشور می‌باشد که دوره ‌ای کاملا کاربردی و سمیناری نصب کولر گازی و آموزش تعمیر کولر گازی را برگزار می کند.

این آموزشگاه در دوره آموزش نصب کولر گازی از صفر تا صد گام و ترفند نصب انواع کولر گازی را به صورت مرحله به مرحله آموزش می‌دهد و کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

منبع: الف

کلیدواژه: برای رفع این مشکل کولر گازی نصب کولر گازی کولر گازی مشکلات رایج پکیج دیواری ترین دلایل روشن نشدن رایج ترین برد مدار گاز مبرد لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری